Avatar billede saluman Nybegynder
30. marts 2007 - 16:18 Der er 1 kommentar

Windows går ned når Photoshop 5.0 startes

Hej med jer
Jeg har lige downloaded og installeret PS5.0
Den starter OK men kommer med en dbox hvor man kan trykke "continue trial version". Men kort efter går XP ned med et brag. Se fejl nedenfor. Jeg har prøvet at afinstallere en tidligere version af PS der var under den anden bruger. Og at geninstallere PS5.0.
Men det har ikke hjulpet.
Jeg skal bruge programmet i morgen tidlig!
Er der nogen der er hurtige og hjælpsomme??

C:\DOCUME~1\Marie\LOKALE~1\Temp\WER7f27.dir00\Mini032907-03.dmp
C:\DOCUME~1\Marie\LOKALE~1\Temp\WER7f27.dir00\sysdata.xml
Avatar billede saluman Nybegynder
30. marts 2007 - 19:30 #1
Har nu prøvet igen at afinstallere og rense, men nu tror programmet jeg vil snyde. De 30 dages prøvetid er udløbet. Efter bare 1 dag hvor det ikke har virket Øv.
Er der nogen derude?