Avatar billede jjdk Nybegynder
30. marts 2007 - 10:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Eget design på bekræftvinuder m.m.

Hej.
Jeg har noget javascript, hvor jeg har lavet et advarselsvindue - fx.
OnClick="return window.confirm('Er du sikker bl.a bla.?')">

Kan jeg selv bestemme farver og knapper i dette popup-vindue og i givet fald, hvordan??
Avatar billede roenving Novice
30. marts 2007 - 12:01 #1
Nej !-)

-- hvis du skal noget, kan du i IE benytte dig af showModalDialog/showModelessDialog eller createPopup, men crossbrowser skal du bruge en flydende div, som du viser eller skjuler efter behov !o]
Avatar billede jjdk Nybegynder
18. maj 2007 - 16:39 #2
Hov - har misset denne.
Sender Roenving lige et svar.
Avatar billede roenving Novice
18. maj 2007 - 16:42 #3
Velbekomme '-)
Avatar billede roenving Novice
18. maj 2007 - 17:34 #4
-- og tak for point ;~}