Avatar billede dly Nybegynder
29. marts 2007 - 18:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kort over København City i Adobe Illustrator format

Hey expert!
Jeg skal lave at kort over København City i plakatformat. Men skal selv kunne lave rettelser på det, f. eks. skifte farver og ændre enkelte veje.
Jeg skal derfor bruge et kort over København City i Adobe Illustrator format. Jeg hører meget gerne fra folk der ligger inde med sådan et, eller ved hvor jeg evt. kan købe et?

Kortet skal heltst gå fra søerne, ind mod City og Christianshavn.

På forhånd tak!
Avatar billede grafix Nybegynder
06. april 2007 - 08:45 #1
http://www.mapsinminutes.com/offers/index.html her kan du hente et københavnskort i vektorformat til $200... Folk der har den slags kort holder dem som regel tæt til kroppen da de jo kan bruges til temmeligt mange formål.
Avatar billede dly Nybegynder
09. april 2007 - 10:55 #2
Lyder super. Men hvad er vektorformat (inden jeg køber det)
Avatar billede grafix Nybegynder
09. april 2007 - 11:28 #3
Vektorformat betyder at streger og tekst er redigérbare og det betyder at du kan scalere op i plakatstørrelse uden at miste billedkavlitet. Imodsætning til pixels.