Avatar billede frantzen Nybegynder
28. marts 2007 - 23:42 Der er 2 kommentarer

fjerneæse af program på startbar de ikoner ved siden af uret

Jeg har fået trykket på noget forkert inde på en hjemme side, og ny står der et lille icon og blinker nede ved siden af mit ur, hver gang jeg trykker  kommer jeg in på www.spylocked.com har ledt i regedit efter program og fjernet alt med det navn kørd adaware men den finder ikke noget, hvordan fjerner jeg det nogen der kender et program til det, har også set inde under job list men det ligger heller ikke der og prøvet fejl sikret tilstand men programmet bliuver ved med at kører
Avatar billede misel Nybegynder
29. marts 2007 - 02:15 #1
det lyder som en virus. Hvilket antivirus program har du?
Avatar billede vejmand Juniormester
29. marts 2007 - 07:08 #2