Avatar billede amoelle Nybegynder
28. marts 2007 - 17:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mangler jeg et codec eller hvad

Jeg har en win 2000 Pro maskine som har den besynderlige egenskab, at når man lægger en DVD i drevet, afspilles filmen fint, og der er lyd på.

Når jeg lægger en CD i kan jeg se på afspilleren, at den processerer filerne (tiden tælles op etc.), - men der er INGEN lyd ?

Den eneste MusikCD jeg har kunne få til at give lyd fra sig, viste sig at have et afspilningsprogram med sig (det var en udenlandsk CD)

Jeg konkluderer
- at højtalerne er OK,
- at der ikke er løse forbindelser i drevet
???

Hvor skal jeg starte fejlsøgningen ?
mvh Anne
Avatar billede lauris Nybegynder
28. marts 2007 - 17:43 #1
Har du prøvet at downloade winamp
http://www.winamp.com/player/
Avatar billede amoelle Nybegynder
28. marts 2007 - 22:03 #2
nej, hvorfor synes du jeg skal det ?
Avatar billede amoelle Nybegynder
20. juni 2007 - 14:51 #3
det hjalp faktisk... også uden forklaring :-)
læg et svar, så lukker jeg med point til dig.
Avatar billede lauris Nybegynder
20. juni 2007 - 20:21 #4
Behold du bare dine point :-) det er ikke derfor jeg deltager i dette fantastiske forum

Hilsen Lauris
Avatar billede amoelle Nybegynder
21. juni 2007 - 08:07 #5
Heller ikke jeg, men jeg lukker lige alligevel, så tippet kan tælle med i bunken af afsluttede og accepterede svar.

mvh Anne