Avatar billede coders Nybegynder
28. marts 2007 - 10:54 Der er 1 kommentar

problemer med toshiba og trådløst netværk

Hej eksperter

Jeg har en toshiba bærbar og har et problem, som har stået på nu i rigtig lang tid. problemer er at jeg ikke kan få min computer på trådløst netværk fx. på min skole, på trods af at alle mine kammerater, som sidder ved siden ad, er på med fuld signal.

Jeg har self. været hos system admin og fået opsat så jeg har adgang, men den vil virkelig ikke hoppe på, KUN 1 ud af 10 dage gider den hoppe på.

Hjemme er der ingen problemer, men det er når routeren, eller spots er lidt længere væk end 5 meter, at den brokker sig.

jeg har prøvet med belkan, netgear og intel netværkskort og alle havde problemet...

Så jeg er kommet frem til, at det må være min bærbar som evt. skaber problemet ?

Nogen som kan hjælpe ?
Avatar billede coders Nybegynder
28. marts 2007 - 10:55 #1
Tastefejl går ubeskåret til toshiba afdelingen for trådløst teknologi (: