Avatar billede nimaha Nybegynder
27. marts 2007 - 20:35 Der er 5 kommentarer

Quick Launch Buttons virker ikke!

Hej Eksperten.dk

Jeg har lige købt en HP bærbar og har installeret Vista på den, da det var det styresystem, som fulgte med.

Jeg har dog et problem med programmet Quick Launch buttons, som kommer med følgende fejlmelding når jeg prøver at åbne det:
Version af delle fil er ikke kompatibel med den version af windows, du kører. Kontroller computterens systemoplysninger for at se, om du skal bruge en x86-(32-bit) eller x64-(64-bit)version af programmet, og kontakt derefter softwareudgiveren.
Avatar billede killer_bee Nybegynder
27. marts 2007 - 21:33 #1
Hvis det er IE shortcutten du har problemmer med så kan det være at du prøver at køre den 64 bit udgaven ... på en 32 bit maskine?? ...
Gætter kun .. jeg har en 64 bit Vista og har to shortcuts til IE:
"C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe" -  det er 32 bit
"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" -  det er 64 bit

.. men ved ikke om den bliver leværet med en 32 bit system ..
men prøv se om du har to forskellige ... hvis det er altså IE der fejler.
Avatar billede nimaha Nybegynder
27. marts 2007 - 22:32 #2
Jeg ved desværre ikke hvad en IE er:(

Men genvejen hedder hvertfald : Launch64
Avatar billede killer_bee Nybegynder
28. marts 2007 - 09:56 #3
IE = Internet Explorer.
Men hvilken Vista har du så? 32 bit eller 64? ..
Og hvad er det lige dette launch64 skal starte??
Avatar billede killer_bee Nybegynder
28. marts 2007 - 15:51 #4
er det det almindelige Quick Launch som kommer med windows vi snakker om .. eller er det en 3-e parts produkt du har installeret ..
Og hvilken program prøver du at starte og hvordan er shortcutten??
Avatar billede nimaha Nybegynder
28. marts 2007 - 17:32 #5
Med Launch64 vil jeg åbne Quick Launch.. Jeg har ikke installeret Quick Launch.. det er det som følger med windows.. hvordan ved jeg om jeg har Vista 32 eller 62??