Avatar billede ebe Praktikant
27. marts 2007 - 17:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Godt program til backup over internet

Hej,
jeg skal installere en backupløsning via internettet til en kunde med et mindre firma. Meningen er, at han skal kunne lave backups af sine firmadata på sin egen computer hjemme. Der er i øjeblik ca. 15 GB data som skal kopieres jævnligt, dvs. kun de filer som er forandret.

Jeg ved godt der findes firmaer som hoster internet backups.

Er der nogen som har afprøvet en løsning og er tilfreds med den?

hilsen og tak
Ebe
Avatar billede ebe Praktikant
02. april 2007 - 22:58 #1
lukker......
Avatar billede cbondorff Nybegynder
14. maj 2007 - 14:40 #2
Hej Ebe

Helt neutral er jeg ikke, da jeg arbejder i Saveme.dk Men jeg synes aligevel at jeg vil anbefale dig at gå ind og kikke på vores hjemmeside www.saveme.dk. Vores backup løsning passer godt på din kunde, da han kan tilgå sine data uanset hvor han er blot han kan komme online. Desuden kan han fildele og dele klienten ud på så mange pc'er som han har lyst til. Vi kører med 448 bit blowfish kryptering i såvel up og download som ved lagring. Du og/eller han kan prøve Saveme.dk gratis i 14 dage. Da vi er et dansk firma er hjemmeside såvel som program/klient/backend alt sammen på dansk og der er dansk support.

Håber du vil kikke forbi

Christian
Avatar billede ebe Praktikant
14. maj 2007 - 16:24 #3
hej Christian, tak for meldingen! Men nu har jeg installeret en online backup løsning for ham, hos et firma.  :)