Avatar billede dmskay Nybegynder
26. marts 2007 - 20:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

boot på cdrom på en fujitsusiemens pc

jeg har skiftet harddisk og vil boote på en win2000 cd men det vil den ikke, jeg kan ikke sætte den til at boote på cdrom drevet inde i bios, hvad gør jeg
Avatar billede boxer Nybegynder
26. marts 2007 - 20:19 #1
Prøv at taste F11, F8 eller F2 under opstart for at vælge boot rækkefølge.
Avatar billede haverslev Novice
26. marts 2007 - 20:20 #2
Prøv lige at trykke på F12, så tror jeg du får en bootmenu hvor du kan vælge CD/DVD
Avatar billede haverslev Novice
26. marts 2007 - 20:21 #3
Altså under opstarten og "bios" billedet vises.
F.eks som her (ved ikke om den er denne version)
http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servicesupport/techsupport/Boards/Motherboards/FSC/d1194/D1194.htm
Avatar billede dmskay Nybegynder
26. marts 2007 - 20:55 #4
det er ikke noget problem at komme ind i bios F2 eller bootmenu F12. I boot sequence er der et + ved diskette og hard drive men ikke ved cd rom drive, hvordan får jeg et + ved cd-rom
Avatar billede dmskay Nybegynder
27. marts 2007 - 20:31 #5
jeg har sat et andet bundkort i så jeg lukker spørgsmål