Avatar billede azgaard Nybegynder
26. marts 2007 - 14:57 Der er 9 kommentarer

Fjern Autotekst ved dato

Hej Eksperter
Når jeg skriver 2007 i mit word 2003 og trykker enter så skriver den automatisk 2007-03-26, hvordan kan jeg slå fra så den ikke automatisk skriver en dato bare fordi den genkender et årstal?
Jeg syntes jeg har kigget alt igennem, men kan ikke umiddelbart finde nogen steder det kan fjernes.
Håber der er nogen som kan hjælpe
26. marts 2007 - 15:24 #1
Indsæt->Autotekst->Autotekst, fanen Autotekst
Fjern markering for feltet: Vis tip om autofuldførelse
Avatar billede azgaard Nybegynder
27. marts 2007 - 07:16 #2
Problemet med det er at man så også fjerne alle de andre ting, som er tilføjet, findes der ikke en måde man kan nøjes med at fjerne dato og årstal?
Avatar billede azgaard Nybegynder
27. marts 2007 - 07:18 #3
Og må helre skynde mig at tilføje at 2007 ikke står på listen.
27. marts 2007 - 10:20 #4
Ikke mere hjælp herfra efter afvisning af korrekt svar.
Avatar billede azgaard Nybegynder
27. marts 2007 - 11:21 #5
Det var jo ikke det korrekte svar da det kun er autofunktionen på dato jeg vil slå fra, de andre skal jeg bruge.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
31. marts 2007 - 21:31 #6
erikjuul har faktisk angivet et korrekt svar. At du så ikke ønsker at bruge det, er din sag. Du bør tildele ham pointene.
Avatar billede azgaard Nybegynder
02. april 2007 - 07:36 #7
Jamen den havde jeg fundet for længest selv, ellers ville jeg jo heller ikke vide det hed Autotekst, og jeg skriver både i overskrift og tekst at det er dato jeg vil fjerne det fra og ikke det andet. Men det ser ud som om det ikke er muligt kun at fjerne det fra dato og tid.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
03. april 2007 - 19:26 #8
Nu er det jo ikke lige til at gætte, at du selv har forsøgt den metode uden at få det ønskede resultat - for det har du ikke oplyst. Men jeg gider egentlig ikke at fortsætte en diskussion for sølle 30 point til en anden bruger. Jeg vil dog stadig fastholde, at du bør tildele erikjuul de 30 point for korrekt svar.

Slut fra min side.
Avatar billede azgaard Nybegynder
04. april 2007 - 08:30 #9
Overskriften er "Fjern Autotekst ved dato" ikke "fjern autotekst fra alt", derfor er det ikke korrekt svar.