Avatar billede anders_h Novice
25. marts 2007 - 18:33 Der er 1 løsning

Sputnik med widescreen-skærm

Hej

Jeg har en bærbar computer med widescreen-skærm, men når jeg ser et program på TV2 Sputnik, fylder et program optaget i 16:9 kun halvdelen af 4:3 feltet på min skærm.

Hvad skyldes dette, og kan der gøres noget ved det?

mvh Anders :)
Avatar billede anders_h Novice
30. juni 2007 - 20:23 #1
Nå, jeg fik spurgt Sputnik kundeservice, og det er simpelthen fordi Sputnik i modsætning til dr.dk tv kun bliver udsendt i 4:3 formatet - selvom størstedelen af deres programmer bliver optaget i 16:9 formatet.