Avatar billede mandunderbord Nybegynder
25. marts 2007 - 17:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bruge Wordpress som nyhedssystem på side med layout

Hey alle eksperter.
Jeg er i øjeblikket igang med at lave en familiehjemmeside: http://www.mandunderbord.dk/haure

Dertil mangler jeg et nyhedssystem med kommentarer, og jeg har kigget meget på Wordpress. Så kom jeg til at tænke på om det var mulig at tilpasse Wordpress således at man kun får nyhederne at se, og ikke alt det andet der hører med. Altså således at man kun får selve teksten til nyhederne vist, og derefter lægge det ind under et eksisterende layout?

Håber i forstår hvad jeg mener

Med Venlig Hilsen Andreas
Avatar billede stone Forsker
25. marts 2007 - 18:12 #1
du kunne bruge en Iframe til dine nyheder på din forside, Iframe er tilknyttet en website kunne hedde nyheder.htm som du kun skal redigerer uden det går ud over dit layout.

<IFRAME name=I1
src="nyheder.html" frameBorder="0" width="539" height="383" align="middle"></IFRAME>
Avatar billede mandunderbord Nybegynder
25. marts 2007 - 18:33 #2
Ja men vil helst undgå at bruge iframes. Vil helst have det sådan at jeg kun har wordpress nyhederne og kommentarer, og ikke den der sitebar, og det. Det skal være sådan at man på siden kun har en enkelt kolonne hvori man skal kunne klikke næste i bunden og så bliver de næste indlæg vist. Er det for besværligt med wordpress, skal jeg bruge et andet nyhedssystem i stedet?
Avatar billede mandunderbord Nybegynder
31. marts 2007 - 15:55 #3
lukker