Avatar billede gangsebangse Nybegynder
24. marts 2007 - 19:54 Der er 3 kommentarer

Ris og Ros mm.

Hej.!

Jeg ønsker lidt ris/ros til min side.!

Hvad er godt?
Hvad er knap så godt?
Hvad skal væk?
Hvad kan blive bedre?
Farvesammensætning?
Brugervenlighed?
Og alt andet der kan siges om denne!

Gode ideer, er også velkomne.!

Håber i vil bruge 5 minutter på at kigge på:
Http://www.spilaben.dk
Avatar billede tjgrindsted Nybegynder
24. marts 2007 - 20:10 #1
1. Lækkert layout og god farvekombination. (evt. skift den brune farve til en der passer til resten).
2. Har kun kigget på news.php og kan se du har en del fejl på den side http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.spilaben.dk%2Fnews.php
3. Resten kan jeg ikke bedømme for det kræver en profil hvilket jeg ikke vil have.
Avatar billede gangsebangse Nybegynder
27. marts 2007 - 16:50 #2
Ellers andre
Avatar billede vaisgaard Nybegynder
08. april 2007 - 12:33 #3
Synes bestemt dit design er gennemført, dog er der noget galt i de skraverede områder (ved login, og din footer). Der går noget galt når billedet gentager sig selv.