Avatar billede sufxdk Nybegynder
24. marts 2007 - 07:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvilken ny Bærbar?

Hej

Jeg står og skal købe en ny bærbar som sparker røv, men syntes ikke rigtig jeg selv kan finde noget, så ville høre om nogle af jer kendte til noget?? Prisklassen ligger på omkring 20k..

Og er det slet ikke muligt at få 4gb ram i sådan en?

17" er et must, og helst med geforce gfx da det har toppet tests mod radeon??

Hilsen mig :D
Avatar billede huset Praktikant
24. marts 2007 - 08:46 #2
G2 er mega spændende!
G1 er på indenfor få dage
Avatar billede -gízmo- Nybegynder
24. marts 2007 - 16:45 #3
Ikke fordi at jeg skal gøre mig til nogen professor i dette indlæg, men G2 vejer 4,4kg og 4,7 cm høj, hvilket på ingen måde er en bærbar. Ihvertfald ikke i mine øjne.
Avatar billede huset Praktikant
24. marts 2007 - 17:22 #4
"bærbar som sparker røv,"

Hertil skriver opretter 17" er et must. Dette hænger ikke sammen med laptops på 2kg ;)
Avatar billede sufxdk Nybegynder
25. marts 2007 - 08:29 #5
undskyld mig men hvorhenne i mit spørgsmål ser du jeg har skrevet 2 kg?
Avatar billede huset Praktikant
25. marts 2007 - 08:35 #6
Det var en kommentar på
Kommentar: -gízmo-

Man kan ikke få lette maskiner til de krav du søger.
17" vil hæve vægten betydeligt.

Du kan læse de anmedelser jeg har smidt fra vores site.
Avatar billede huset Praktikant
25. marts 2007 - 08:40 #7
"Du kan læse de anmedelser jeg har smidt fra vores site."

Som haverslev har smidt :D
Avatar billede -gízmo- Nybegynder
25. marts 2007 - 22:37 #8
Det var heller ikke ment som nogen kritik, men mere at folk skal være klar over at det er en ordentlig klods de køber sig, når de vil have en 17" skærm på deres laptop.
Avatar billede haverslev Novice
26. marts 2007 - 07:46 #9
Jeg går da også udfra, at hvis xx krav skal være opfyldt, så har det en eller anden konsekvens i form af f.eks penge, vægt og størrelse osv.
Avatar billede huset Praktikant
31. marts 2007 - 09:23 #10
opretter?