Avatar billede astalavista Nybegynder
29. maj 2001 - 23:05 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Whitehat~Hva sker der med den

er der nogen der ved hvad whitehat har gang i.?

Jeg har ikke kunne komme i forbindelse med serveren i rimelig mange dage...

/A
Avatar billede dan222 Nybegynder
29. maj 2001 - 23:06 #1
Deres service er mega ringe og virker aldrig... Skift til www.f2s.com
Avatar billede jacobchr Nybegynder
29. maj 2001 - 23:09 #2
Ved det ikke men det er sgu da ret træls. Men det er vel standarden, når man vil have det gratis :-((

Ellers er jeg lige med på en lytter.

/jacob
Avatar billede sukos Juniormester
29. maj 2001 - 23:09 #3
\"rimelig\"?
10 dage
Avatar billede otis Nybegynder
29. maj 2001 - 23:11 #4
Whitehat er blevet hacket pga deres &%%\"/\" ustabile lort, er alt, ja alt blevet slettet, sådan fik jeg det af vide, såeee, nu lægger jeg sgu alt på egen server...

/otissss
Avatar billede sir_xxx Nybegynder
29. maj 2001 - 23:11 #5
Man får hvad man betaler for, dvs hvis du eks: vælger www.freepaq.dk så får du ikke noget!
Avatar billede sir_xxx Nybegynder
29. maj 2001 - 23:12 #6
Der er fandme mange sider der er blevet hacket disse dage (sidste 3)

www.tv3.dk
www.friserverplads.dk
www.dr.dk
www.whitehat.dk
Avatar billede sir_xxx Nybegynder
29. maj 2001 - 23:13 #7
HVA!!!
Har tv3 endnu ikke fået bugt med dem *S*
Avatar billede mogens_mogensen Nybegynder
29. maj 2001 - 23:20 #8
sir xxx >> O M   F R E E P A Q

Freepaq er en gratis hosting-service, der drives af Infopaq ApS.

Vores mål er at tilbyde ubegrænset adgang til alle former for hosting-services, der normalt koster penge hos traditionelle Internet-udbydere - uden at gå på kompromis med kvaliteten.

... - de har dog et mål ! ;?)
Avatar billede astalavista Nybegynder
29. maj 2001 - 23:20 #9
jeg ved godt at man får hvad man betaler for ;-)
(yahoo virker da meget godt ;-)).

dan222 >> Det er jeg klar over... har også et par sider hos f2s.com

sukos  >> nej det er ikke rimeligt... man skal ikke kaste sig ud i det hvis man ikke kan overholde det... om ikke andet kunne manden da i det mindste skrive på forsiden \"Jeg er en man der slukke serveren når jeg går i seng og jeg går iseng klokken 21:30....).

otis  >> du siger de er blevet hacked, har du en side hvor jeg kan læse mere om den \"sørgelige\" nyhed???
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
29. maj 2001 - 23:20 #10
hvis du siger at whitehat er ringe hvad siger du så om f2s??? Det er mindst ligesså ringe og laaaangsomme, specielt når man begynder at lege med programmering! Og deres phpadmin sutter.

Derfor bruger jeg betalt webhotel.
Avatar billede blood Nybegynder
29. maj 2001 - 23:21 #11
astalavista >> Whitehat har også et formål :o)
Avatar billede astalavista Nybegynder
29. maj 2001 - 23:22 #12
Blood hvad tænker du specifikt på?
Avatar billede sir_xxx Nybegynder
29. maj 2001 - 23:24 #13
mogens >--> Ja, og når det virker, så er det sq helt fedt...
Men det virker jo aldrig! Jeg havde hos freepaq, og jeg kunne ALDRIG komme på min ftp, skete det at jeg kunne det så var siden alligevel nede :-(
Avatar billede blood Nybegynder
29. maj 2001 - 23:26 #14
astalavista >> Ups det var til mogens_mogensen :OP
Avatar billede astalavista Nybegynder
29. maj 2001 - 23:28 #15
blood >> oki
Avatar billede padde Nybegynder
29. maj 2001 - 23:30 #16
- er Whitehat virkelig hacket eller er det bare rygter?
- har selv smidt et par af mine for-sjov-sider der og savner dem efterhånden ...
Avatar billede otis Nybegynder
30. maj 2001 - 12:19 #17
Tjaee, jeg sad med en ven og sad og snakkede om det, han sagde at det hele var væk, men jeg ved dog ikke om det bare er rygter :-/

Men jeg har da selv en del sources som jeg savner

/Otis