Avatar billede niels4220 Nybegynder
29. maj 2001 - 22:55 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

IIS FTP

hvordan laver jeg en ftp med user name & password login. jeg kan godt få det til at virke anonymous.
jeg der ikke nogle som kan skrive hvordan jeg gør
Avatar billede blood Nybegynder
29. maj 2001 - 22:58 #1
Du har oprettet dette spm 2 gange luk det ene :o)
Avatar billede niels4220 Nybegynder
30. maj 2001 - 01:01 #2
nå men i sover nok allesamme nu så jeg håber at der er nogle der kan hjælpe i morgen:-) SOV GODT
Avatar billede chris Nybegynder
03. juni 2001 - 01:54 #3
Du opretter en bruger i user manager, og derefter går i i MMCen og tilføjer den bruger til dit ftp site.
Avatar billede dr.m Nybegynder
28. juli 2001 - 11:28 #4
You remove anonymous access from you ftp site through MMC and then you decide which user has access through NTFS permissions. (make a local user on server, no need for Domain user.)