Avatar billede hr-krog Nybegynder
23. marts 2007 - 12:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Så den gal igen - min database låser

Hej igen
Nu er jeg så kommet frem til at min database låser for redigering af poster. for at kunne læse denne tråde vil du højest sandsynlig være nød til at få tisendt databasen. så håber der er en der er frisk..

Nemere beskrivelse af problemet vil komme med mailen

På forhånd tah

Mvh
Peter Krog
Avatar billede terry Ekspert
23. marts 2007 - 17:47 #1
ekspertenATsanthell.dk

cahnge AT to @
Avatar billede hr-krog Nybegynder
24. marts 2007 - 18:34 #2
here it come :D
Avatar billede fdata Forsker
25. marts 2007 - 18:53 #3
FYI: I er lige på kanten af reglerne.

Det er ikke tilladt at:
12. tildele point for en løsning, der ikke er tilgængelig for alle Eksperten.dk’s brugere.
13. tildele point for en opgave løst uden om Eksperten.dk (f.eks. opgaver løst via mail, ICQ eller telefon), eller blot et andet spørgsmål på Eksperten.dk (lovlig pointoverførsel undtaget).

Pas på e-politiet  ;o)
Avatar billede hr-krog Nybegynder
01. april 2007 - 18:23 #4
Jamen jeg giver svaret, som terry løste for mig.

Der skulle æmdres noget i subform - Record Locks...

og terry vil du ikke lige skrive et svar så du kan få dine velfortjente point :D

Go søndag :D
Avatar billede terry Ekspert
01. april 2007 - 18:33 #5
tak og god søndag til dig