Avatar billede thomasn4 Nybegynder
23. marts 2007 - 00:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

problemer med at komme på ex. ebay.com -

hej allesammen, håber i kan hjælpe mig
jeg har de seneste dage haft mere end svært ved at komme på ex. ebay. forsiden kan man godt komme på, men begynder man så at søge eller vil byde, går det galt. Explorer står bare og snurre indtil den siger at den ikke kan finde eller få forbindelse til siden. alle andre sider køre optimalt, bortset lige fra hotmail.com som godt kan hænge gevaldigt !!
hvad er der mon galt
Avatar billede screem_brille Novice
23. marts 2007 - 14:55 #1
prøv engang med firefox (er gratis)
Avatar billede thomasn4 Nybegynder
23. marts 2007 - 16:01 #2
ok hmm skal jeg afinstallere explorer eller hvordan?
Avatar billede screem_brille Novice
23. marts 2007 - 16:13 #3
nej de kører uafhængigt, (det er mere for at teste om det virker i firefox, og det er alligevel en bedre browser i mine øjne ;) )
Avatar billede thomasn4 Nybegynder
25. marts 2007 - 14:00 #4
hmm det ser ikke ud til at give nogen positiv virkning på lige netop ebay.com
men programmet virker hurtigere på andre sider osv. men ikke lige på ebay.com
Avatar billede thomasn4 Nybegynder
25. marts 2007 - 14:04 #5
Her er hvad computeren skriver efter nogle minutter.
jeg har haft gang i noget adaware osv. tja den finder nogle critical objects men de er slettet - virkningen er dog lige nul ;0/

Forbindelsen blev nulstillet

      forbindelsen til serveren blev nulstillet, mens siden blev indlæst.

    *  Siden kan være midlertidigt utilgængelig eller travlt optaget. Forsøg igen om et øjeblik.

    *  Hvis du er ude af stand til at indlæse nogen sider overhovedet, undersøg da din computers netværksforbindelse.

    *  Hvis din computer eller dit netværk er beskyttet af en firewall eller proxy, sørg da for at Firefox har tilladelse til at tilgå nettet.
Avatar billede screem_brille Novice
25. marts 2007 - 14:08 #6
prøv og genstart i fejlsikret tilstand med netværksunderstøttelse (tryk F8 under opstart) og se om siden virker i IE og FF.
Avatar billede thomasn4 Nybegynder
25. marts 2007 - 14:23 #7
det ser heller ud til at have nogen som helst virkning - altså til det positive ;0/
jeg kører lige en omgang adaware igen, men jeg tror ikke det kan klare problemerne. det er sjovt at KUN er lige på den side at det ikke fungerer??? dog har jeg tabt 2 buds-mål pga. manglende tilkobling til ebay, ret trælst faktisk :0/
har du evt. andre bud på hva man kan gøre?
Jeg har også sådan noget geninstallation, så computeren kommer tilbage til hvad den var fra fabrikken af - dvs. Harddisken er delt op så der ligger styresystem på en del af harddisken. Ville jeg miste alt på computeren hvis jeg gjorde det? jeg mener ex. mp3 filer og installerede programmer ?
på forhånd tak for hjælpen indtil nu
Avatar billede thomasn4 Nybegynder
25. marts 2007 - 14:57 #8
hmm  nu går det så helt galt - nu har jeg også problemer med at komme på hotmail.com ?? hmm der er hvist noget skrammel som ligger bagved og suger al forbindelse eller noget i den stil...... men hvordan f... kommer man af med det l...

Thomas
Avatar billede thomasn4 Nybegynder
30. marts 2007 - 14:02 #9
ok ingen hjælp at hente desværre !!
Avatar billede thomasn4 Nybegynder
30. marts 2007 - 14:03 #10
lukker og slukker