Avatar billede puttitat Nybegynder
22. marts 2007 - 23:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ikke muligt at starte samtale

Hej,

Jeg bøvler lidt med min MSN Messenger, nyeste version hentet hos MS.

Når jeg vil åbne et samtalevindue eller når andre skriver til mig, får jeg bare en advarsel op "Det var ikke muligt at starte en samtale med EMAILADRESSE (f.eks blabla@hehe.dk). Prøv igen".

Hvorfor gør den det? Har afinstalleret og installeret MSN Messenger påny (eller Windows Live Messenger som det jo så fint hedder) - det hjalp lige lidt.

HJÆLP?
Avatar billede screem_brille Novice
22. marts 2007 - 23:08 #1
det kan nemt skyldes de rigtige porte ikke er åbne, hvis du kigger under "tools- options. connection" når du er logget på hvad står der så i forbindelses metode ?
Avatar billede puttitat Nybegynder
25. marts 2007 - 15:31 #2
Det var pga. der var installeret noget SweetIM for IE. Det er ikke lavet til at understøtte Messenger 8.1. Da det røg ud virkede det igen! :)
Avatar billede joolsanden Nybegynder
09. april 2007 - 15:55 #3
Jeg har haft samme problem, det her Spørgsmål/Svar hjalp mig det meste af vejen. Tak for det :D. Jeg fandt dog ud af at jeg havde 2 SweetIM installeret den ene var SweetIM for IE 1.0a. den anden hed Macrogaming SweetIM for IE 1.2. Jeg fjernede dem begge og voilà, jeg kunne sende beskeder igen.