Avatar billede ttrold Praktikant
22. marts 2007 - 18:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hvordan gemmer man humørikoner ved format?

Hej

Hvordan gemmer man humørikoner i messenger, nu når jeg skal formatere?

/TTrold
Avatar billede screem_brille Novice
22. marts 2007 - 18:34 #1
du tager backup af denne mappe Og undermapperne):

C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger

deri ligger en masse *.dat filer, disse filer skal omdøbes til *.gif , derefter kan du tilføje dem igen, når du har reinstalleret.
Avatar billede ttrold Praktikant
22. marts 2007 - 19:39 #2
hvad så hvis det er windows vista?? kan ikke finde mappen :S

/ttrold
Avatar billede ttrold Praktikant
29. januar 2008 - 11:02 #3
det er ikke så velfungerende det her eksperten.dk, som det plejede at være mere.