Avatar billede play-j Nybegynder
22. marts 2007 - 16:54 Der er 4 kommentarer

Dygtig programmør søges omgående

Hej eksperter,
Vi søger en DYGTIG php & database programmør til udvikling af særiøst projekt af stor portal, som skal stå klar inden for 2-3 måneder, så det kræver at du er fleksibel og har massere af tid.

Løn gives efter aftale
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
22. marts 2007 - 17:10 #1
Jeg har tid og er fleksibel - send mig en e-mail på info@jaykay.dk.
Send også gerne en til webudvikleren@hotmail.com, hvis det skulle være i tilfælde at mailserveren er nede.

Mvh,
Jesper Madsen
Avatar billede ttopholm Nybegynder
22. marts 2007 - 17:49 #2
hej play-j

jeg er også frisk.

du må gerne skrive til mig på tt@device.dk

/Tue
Avatar billede netexpose Nybegynder
23. marts 2007 - 15:51 #3
Hej

Jeg vil også meget gerne høre mere om projektet.
Hvis du kontakter mig på nick@netexpose.dk, kan jeg sende mine referencer og lidt om mig selv.

Mvh
Nick Andersen
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
24. marts 2007 - 14:30 #4
jeg vil også gerne høre nærmere på anders(snabela)alvision(prik)dk