Avatar billede tietgen Nybegynder
22. marts 2007 - 08:59 Der er 1 kommentar

Ulæste mails (Outlook 2007)

I navigationspanelet i Outlook har jeg påført "Unread Mail" så jeg får et antal påført for det antal mails jeg ikke har læst - det i sig selv fungerer glimrende.

Jeg har dog påført min Outlook en masse regler for håndtering af mails fx at mails fra x skal ned i en mappe kaldet for x osv. Problemet er at ulæste mails som lander i undermapper til "Inbox" ikke fremstår med antal i feltet "Unread Mail".

Så kan jeg have ulæste mails nede i undermapperne og dem kan jeg jo ikke se før jeg åbner "Navigations panelet" og det er denne arbejdsgang jeg gerne vil udelade.

Nogle som kender det problem?
Avatar billede word-hajen Nybegynder
05. april 2007 - 23:37 #1
Har du sat unread mails på på din Inbox? I så fald - hvorfor benytter du ikke bare din search folder, som netop hedder Unread Mails. Heri vil du se alle de mails, som er markeret med Unread - også dem i undermapper til Inboxen - og ergo er antallet af ulæste mails også rigtig.

Jeg bruger faktisk aldrig min Inbox, men næsten altid Unread mails. Meget bedre overblik (og jeg har i øvrigt også rigtig mange regler for mails, der skal placeres i andre foldere).