Avatar billede iziqio Nybegynder
22. marts 2007 - 08:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

MySQL på Windows CE ?

Hejsa alle,

Kan man installere og afvikler alle windows programmer på windows CE?
Jeg tænker her på f.eks. MySQL på Windows CE og andre programmer som virker i Windows XP.
Avatar billede ladyhawke Novice
22. marts 2007 - 09:29 #1
Win CE er ikke det samme som Win XP og du kan derfor ikke regne med at alle programmer kan køre på win CE, eller omvendt
Avatar billede arne_v Ekspert
23. marts 2007 - 00:56 #2
Det er ikke samme styre system.

Der er formentligt heller ikke samme processor type.
Avatar billede iziqio Nybegynder
23. marts 2007 - 07:25 #3
Nej det er en Transmeta Cruso eller hvad de nu hedder. På et Via board. Men jeg tror nu at den kører X86 / i386 (eller hvad det nu hedder).

Men i forslår altså at skifte OS for at kunne køre MYSQL ?
Avatar billede arne_v Ekspert
24. marts 2007 - 00:50 #4
Crusoe er x86 kompatibel.

http://www.mysql.com/industry/faq/

påstår at MySQL understøtter Windows CE

men jeg kan ikke se nogen downloads, måske skal man selv builde ??
Avatar billede iziqio Nybegynder
06. april 2007 - 12:41 #5
Arne smid et svar. Jeg kommer nok ikke nærmere på en løsning.
Avatar billede arne_v Ekspert
06. april 2007 - 14:53 #6
ok