Avatar billede alvion Nybegynder
21. marts 2007 - 23:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af www.gipote.dk

Vi er ved at opbygge en hjemmeside om hunde, til formidling af hundeannoncer, forum, mv. Selve annoncedelen er på plads, resten er på vej.

Men jeg kunne godt tænke mig noget feedback på sitet som helhed, design, overskuelighed, forslag/ønsker til funktioner, etc.
Avatar billede bullemand Nybegynder
22. marts 2007 - 09:35 #1
selve koceptet er fint, men mht til siden, så synes jeg at designet er alt for fladt. Der mangler ligesom noget som kan give lidt dybde i siden.

Muligvis noget andet end de tynde sorte strokes rundt om de forskellige elementer.
Avatar billede alvion Nybegynder
22. marts 2007 - 10:33 #2
Mener du noget med anden baggrundsfarve i de enkelte elementer?
Avatar billede bullemand Nybegynder
22. marts 2007 - 13:43 #3
Nej, ikke anden farve i elementerne, men nærmere noget mere farvestrålende på siden. Enten i form af dynamiske bannere, eller så i form af mere farvestrålende billeder.

Håber at du forstår? Du må ikke misforstå mig. Siden er god og en fin ide, men synes ikke at siden giver udtryk for den glæde det er at få en ny hundehvalp.

Synes nemlig at de billeder du har valgt, er en smule sørgmodige og ikke så glædestrålende som konceptet passer til.
Avatar billede mr-noergaard Nybegynder
22. marts 2007 - 17:26 #4
Rigtig flot side, men nogle gode billeder :)
Avatar billede alvion Nybegynder
22. marts 2007 - 18:49 #5
Tak for de gode indspark. Billederne kommer nu til at blive, for vi har fået meget god respons fra brugerne, der finder dem humoristiske og indikerer en glæde over hunde :-)

Vi mangler dog at inddele annonceoversigten i kategorier, så når man lige nu klikker på "Vis alle annoncer", så viser den alt blandet (køb/salg af hunde, tilbehør, mv.)
Avatar billede bullemand Nybegynder
22. marts 2007 - 20:20 #6
Alle kan heller ikke have samme smag. Det er jo op til den enkelte. Men vil da under ingen omstændigheder sige at billederne er flotte. Jeg synes virkelig at de trækker siden ned på et lavt niveau.

Men fred være med det. Hvis dine brugere kan lide siden, så er det jo det vigtigste.
Avatar billede alvion Nybegynder
22. marts 2007 - 20:55 #7
Men til gengæld kommer der også mere dynamiske bannere - dem der er på lige nu er en form for "placebos", indtil vi får rigtige reklamer på.