Avatar billede henriktha Nybegynder
21. marts 2007 - 18:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælp Mangfler 7812 DC Regulator

Jeg står og mangler en 7812 DC Regulator, og min lokale radiobiks er helt overskruet med priserne.

Har nu forhørt mig hos alle elektronik forhandlere tror jeg, de vil alle have alm. fragt betaling bare for 1 stk ???

Nogen der har en på lager og har tid til at poste den i en normal kuvert for en skilling ??
Avatar billede screem_brille Novice
21. marts 2007 - 19:21 #1
hvor i landet bor du ?
Avatar billede henriktha Nybegynder
21. marts 2007 - 22:42 #2
I viborg

Jeg kan træffes på henriktha [AT] hotmail.com
Avatar billede oz3tl Nybegynder
22. marts 2007 - 23:00 #3
Jeg bor i Viborg og har sendt dig en mail.

M.V.H.
TLV
Avatar billede oz3tl Nybegynder
24. marts 2007 - 23:52 #4
Så skkulle det være løst.

M.V.H.
TLV
Avatar billede screem_brille Novice
25. marts 2007 - 00:22 #5
husk der må ikke gives point når det er klaret udeom eksperten ;)
Avatar billede henriktha Nybegynder
25. marts 2007 - 00:48 #6
Ja og jeg takker....
Avatar billede henriktha Nybegynder
25. marts 2007 - 00:49 #7
screem_brille >> Hvordan skal et problem som dette klares "PÅ" eksperten ???
Avatar billede eagleeye Praktikant
25. marts 2007 - 10:13 #8
>> Hvordan skal et problem som dette klares "PÅ" eksperten ???
Ved at du enten gav 0 point for svaret eller at du selv tog point tilbage.

Det står i reglerne det ikke er tilladt, se regel 2.1.12: Det er ikke tilladt at tildele point for en løsning, der ikke er tilgængelig for alle Eksperten.dk’s brugere. Samt regel 2.1.13: Det er ikke tilladt at tildele point for en opgave løst uden om Eksperten.dk (f.eks. opgaver løst via mail, ICQ eller telefon), eller blot et andet spørgsmål på Eksperten.dk.

Så oz3tl du bedes oprette et spørgsmål med titellen "Point til henriktha" og linke til dette spørgsmål og omvendt :-)

eagleeye / coadmin
Avatar billede snowball Novice
27. marts 2007 - 18:13 #9
henriktha: Lav venligst et svar i http://www.eksperten.dk/spm/769967 så poitene kan blive sendt retur, tak.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede MegaChriss83 Nybegynder
22. juni 2011 - 17:56 #10
hej ja jeg står også og skal bruge en 7812 Regulator hvor kan man købe dem og hvor meget koster de?