Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2007 - 16:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Bedste og billigeste forsikringsselskab, hvilket?

Står og skal have oprettet nogle forsikringer... hvad er bedst og billigst?
Avatar billede ladyhawke Novice
21. marts 2007 - 16:14 #1
Det afhænger af vildt mange ting... du kan via arbejde/fagforeninger/rabatklubber have adgang til fordelagtige aftaler/gruppeforsikringer...

Desuden: hvilke forsikringer og evt. skadesfri periode (ved bilforsikring) har også meget at sige... Du må give mere info hvis man skal give et kvalificeret bud
Avatar billede ole_madsen Ekspert
21. marts 2007 - 16:19 #2
Du kan evt. kigge rundt her: http://www.penge.dk/cm/1.886?super=7

Men ellers er det helt rigtigt, at der intet kan fortælles, med mindre du fortæller mere om dig selv, hvilke forsikringer det drejer sig om o.s.v...
Avatar billede perj Nybegynder
21. marts 2007 - 16:19 #3
Avatar billede tjgrindsted Nybegynder
21. marts 2007 - 16:27 #4
Damn et svært spm. det er jo egengligt kun noget DU kan finde ud af ved at prøve dig frem. for dem der er godt for os kan være noget lort for dig. Jeg ville anbefale Top Danmark men så er der andre det ikke ville røre dem med en ildtang.

Husk Billigst og bedst ikke altid hænger sammen....

men som Ladyhawke skriver så kontakt din chef/fagforening og find ud af hvad der eft ligger af rabat aftaler mange gange kan du spare op til 17-27% gennem dit arbejde eller fagforening.

men ellers bruge http://www.forsikringsluppen.dk/ som perj linker til og tak chancen med de billige.

og jeg vil anbefale at finde en mellem løsning og så forhandle dig frem til en evt. rabat %.
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2007 - 16:39 #5
fdm forsikring.  havde topdanmark før og sparede 2000 kr bare på bil forsikringen.
sparede ca 4500 i alt.
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2007 - 17:08 #6
Okay...

er medlem af 3f, og kan se de igennem det loplus giver 10% rabat igennem alka...Men det er jo ikk ret meget :(

Det drejer sig kun om Indbofirsikring og en ansvarsforsikring jeg skal have tegnet. Har en ulykkesfosikring igennem tryg, som gælder et år endnu... Men tryg syns jeg er umiddelbart dyre...
Avatar billede martin_moth Mester
21. marts 2007 - 19:01 #7
Ring rundt og spørg - det er den eneste vej frem
Avatar billede c-holst Novice
21. marts 2007 - 21:59 #8
personlig giver jeg ikke meget for såkaldte samlerabater. har mine forsikringer i 2 selskaber, og foretager af og til diverse check. ingen har endu tilbudt mig noget som har givet anledning til at skifte de seneste 2 år

ring rund, lad folk ringe til dig,
melder mig gerne til diverse forsikringstjek. Jeg ved hvad jeg har af forsikringer til hvilke priser. så er jeg klar når de ringer og lader mig ikke så let imponere af salgstaler

kunne din evt samlever, optages i lærestandens, er det et godt sted at starte
her har jeg indbo og bil(inclusiv falck) dem har ingen nogensinde nået til knæene

min realkreditselskab giver mig en meget billig og god husforsikring
her har jeg hus, fritiss ulykke og livsforsikringer

der er mange små selskaber som har mottoet: "den som lever stille lever godt"

hvem mon også betaler de store kampanger mange selskaber fører
Avatar billede c-holst Novice
23. maj 2007 - 22:13 #9
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.
Avatar billede la-jensen Nybegynder
14. december 2010 - 10:34 #10
Hej Ved ikke, om den her tråd blot ligger i et hjørne, og samler støv - men prøver alligevel:

Har hørt rygte om, at der findes et forsikringsselskab, der dækker f.eks. stjålen indbo ud fra en specielt lavprisvarehus, man så køber fra, via nettet. Til temmelig billige priser, f.eks. på TV, m.m. Man får så et "vindue", et tidsrum, man kan købe nyt elektronik fra, til en fastsat sum penge. I det tilfælde, jeg hørte om, var det højere, end selve det opgjorte indbo - så kunne kunden såmænd blot selv investere for egne lommepenge. Jeg ved ikke, om det er noget nyt, eller gammelt, men, det virkede lidt smart. Eneste ulempe var vist, at man ikke kunne se produktbeskrivelser af varerne, men nærmest skulle kende dem, ud fra varenr...

Er der nogen, der kender dette selskab, eller har denne mulighed, hos deres selskab? Synes, det lyder lidt smart - kunne godt finde på at vælge eller anbefale forsikringsselskab ud fra sådan et kriterium.