Avatar billede black-vise Nybegynder
21. marts 2007 - 13:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problem med at logge på nettet

Hej, jeg har lige fået installeret windows Vista på min bærbar, og det virker også uden problemmer.

Jeg kan sagtens komme på det trådløse internet derhjemme (som er beskyttet med adgangskode) kan også sagtens komme på alle andre netværk undtagen min skoles netværk. Dette er også med kode og kender alt, det har altid virket og virker på alle mine venners pcer som også har vista og xp etc. efter at have tastet kode ind logget den også på netværket men den siger kun adgang for lokalt.

Den kan ikke identificerer nettet. Windows vista prøver at skifte ip men lykkes ikke. Så jeg prøvede selv at lave en " ipconfig /release men den siger kun adgang for administartorer. Og det er min bruger så ved ikke helt hvad jeg skal gøre.

Hjælp ..
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2007 - 13:37 #1
Avatar billede black-vise Nybegynder
21. marts 2007 - 16:29 #2
fjernede brugerkontrol og så var jeg admin igen, men efter en release virker det stadig ikke.
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2007 - 18:01 #3
har du lavet en ipconfig /renew bagefter ?
Avatar billede black-vise Nybegynder
21. marts 2007 - 23:37 #4
Ja og virker stadig ikke. Som sagt det virker overalt bare ikke på det netværk
Avatar billede black-vise Nybegynder
17. juni 2007 - 23:29 #5
Lukker