Avatar billede bullemand Nybegynder
21. marts 2007 - 00:10 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Ny Design Portal

Kom med kritik af mit netop nylancerede Design Portal

www.DesignDesign.dk

En ny dansk design portal ser dagens lys. Her finder du hjælp, tips og tricks til Photoshop, Illustrator, Dreamweaver og Flash.

DesignDesign.dk er navnet på en ny portal for danske brugere som interesserer sig for digitalt design. Siden er netop blevet lanceret, og skulle vi være så heldige at du synes om siden, så bliv medlem og spred rygtet.

www.DesignDesign.dk
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
21. marts 2007 - 10:16 #1
Jeg synes siden mangler farve den er meget lys.

Jeg synes ligeledes der er alt for megen information paa siden.

Desuden mangler du et topbanner.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
21. marts 2007 - 10:17 #2
Du skirver det er en design portal men und for emnerne "debatemner" i venstre side bliver der andet end design diksuteret.

Jeg synes sidfe skal omhandle et emne "som eksempelvis webdesign eller design i al almindelighed".

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
21. marts 2007 - 10:18 #3
Du burde ogsaa lige skirve hvad det er man faar ud af at tilmelde sig siden, hvad skulle formaalet vaere med at göre dette?
Avatar billede bullemand Nybegynder
21. marts 2007 - 10:23 #4
Siden er med vilja valgt til at være meget lys. Der vil selvfølgelig komme et topbanner, men jeg sidder stadig og arbejder på det, da det jo skal være perfekt.

Hvad mener du med for meget information? Det er jo meningen at siden skal oplyse om design-nyheder fra hele verdenen. Sidens knudepunkt er jo at man kan fremvise sine værker i forummet..

Det ude til venstre er for at vise hvilke emner som sidst er besvaret. Der er jo også en chit-chat afdeling, så som bliver vist på forsiden.
Avatar billede bullemand Nybegynder
21. marts 2007 - 10:24 #5
Jeg skal nok skrive en lille velkomst-tekst, selvom jeg synes at det giver sig selv. Netop at folk kan dele deres værker og få respons på dem.

:D
Avatar billede bullemand Nybegynder
21. marts 2007 - 10:26 #6
Siden omhandler jo digitalt design i alle former.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
21. marts 2007 - 13:37 #7
I emnerne er der alt muligt i overskriften der ikke omhandler design.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
21. marts 2007 - 13:38 #8
Men ellers synes jeg siden er flot den kan du godt vare bekendt.

Maaske kunne du göre teksten paa siden lidst mörkere (mere mörke graa eller sort) saa er den mere letlaeselig.

mvh
Mads
Avatar billede bullemand Nybegynder
21. marts 2007 - 17:54 #9
foxmulder58:

Jeg forstår godt hvad du mener. Men det du hentyder til, det er jo emnerne fra forummet. I selve forummet har jeg oprettet et Chit-chat afdeling, hvor folk kan snakke om alt muligt som IKKE har at gøre med design. Det er netop derfor at det kommer til udtryk på forsiden.

Udover det, så har jeg ændret designet, så jeg selv synes at det er pænere.
Hvad synes I?
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
21. marts 2007 - 21:22 #10
Ja nu spille designet, det er nu nemmere at skelne de enkelte deisng elementer fra hindanden (meget bedre end den hvide webside).

thums up godt arbejde herfra ihvertfald (lad os se hvad andre vurdere det til).

mvh
Mads
Avatar billede bullemand Nybegynder
22. marts 2007 - 09:30 #11
foxmulder58:

Godt at høre. Synes også selv at der er meget mere harmoni i det nu.
Avatar billede bullemand Nybegynder
23. marts 2007 - 15:28 #12
Vær'så'god foxmulder58
Avatar billede hippie_torben Nybegynder
24. marts 2007 - 18:17 #13
ja... altså sitet som sådan er ganske fint, der er fin harmoni i helheden, jeg er dog personlig allergisk for stærke baggrundsfarver, fokus skal være på indhold og ikke baggrund ;]

Men det er behageligt for øjene, og rart at kikke på :)