Avatar billede eliasnet Nybegynder
20. marts 2007 - 20:37 Der er 2 kommentarer

Deskfragtmenterings typer

For nogle dage siden lod jeg mit drev fragtmentere med "Windows Live one c" noget man kunne gøre over nettet, jeg blev ansporet af en side fra DR 1.
Men så herefter nogle dage gik jeg tilbage til min Norton Utilliti og lod som sædavnlig den gøre opgaven.
Nu var der sket en mærkbar ændring, når jeg før Brugte Norton tog det ca. 2 timer, men nu tog det (hold på hatten) 12 timer.
Er det ikke som om de forskellige deskfragtmenteringer modarbejder hinanden.
Avatar billede thov Forsker
21. marts 2007 - 00:17 #1
Modarbejder tjaa... de gør ihvertfald arbejdet forskelligt, for nogle tager kun fil-fragmenter, så bagefter er disken lige så fragmenteret som før - filerne er godt nok samlet, men indbyrdes ligger de stadig hulter-til-bulter.
Her er endnu en gratis en af slagsen http://www.auslogics.com/disk-defrag/ men Norton Systemworks er givetvis bedre.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
21. marts 2007 - 08:20 #2
et super program jeg bruger (er ikke gratis men kan findes i 30 trial udgave) er Oodefrag professionel (det er nok efter min mening et af de bedste på marked, og man har mulighed for at defragmentere flere drev på samme tid)

http://www.oo-software.com/home/en/products/oodefrag/