Avatar billede fiffi Novice
19. marts 2007 - 08:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ved isættelse af USB-Dongel vises Ukendt Enhed

Jeg har tidligere ikke haft problemer med at isætte USB-udstyr, hvor jeg bla. har haft en extern harddisk kørende. Da jeg samtidig prøver at isætte en dongle fejler XP. Efterfølgende er der intet USB-udstyr som XP genkender. Jeg vil være meget træt af igen at skulle formatere op. Findes en anden brugbar løsning. Jeg har naturligvis i Enhedshåndtering forsøgt at afinstallere alle USB-ting.
Jeg kører XP-Homeedition.
Avatar billede nva Praktikant
19. marts 2007 - 09:47 #1
Har du forsøgt med systemgendannelse eller var det måske en mulighed.
Avatar billede fiffi Novice
19. marts 2007 - 10:46 #2
Prøver i eftermiddag
Avatar billede fiffi Novice
19. marts 2007 - 18:34 #3
Desværre, samme resultat. Den kender ikke usbenheden.
Avatar billede samohtrelhe Praktikant
19. marts 2007 - 22:20 #4
Hvilket bundkort har du i?
Har du checket om producenten evt. har en nyere driverpakke/bios.
Avatar billede casparsen Nybegynder
21. marts 2007 - 12:03 #5
Højreklik på "Denne Computer"  vælg administration- disk håndtering

Kan enheden ses når den er isat ??
Avatar billede fiffi Novice
24. juni 2012 - 11:47 #6
Lukker spørgsmålet