Avatar billede cybermaster Nybegynder
18. marts 2007 - 21:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Få et site bygget i indien?

Høre så meget om det koster nul,nix at få bygget sites / portaler / software i Indien.

Men hvordan, er det smartes at tage en tur der ud og finde firmaerne, eller er der en side der omhandler den slags...

Er der evt et dansk firma, der har base og billig arbejdskraf der fra?

Help! ;o)

Mvh.

P.s. beklager hvis jeg støder nogen af de danske programøer. men om vi vil det eller ej, bliver verden jo mindre og mindre og lønningerne er absolut ikke de samme.
Avatar billede cybermaster Nybegynder
18. marts 2007 - 21:57 #1
p.s. ved godt der dukker meget op på google, men også gerne lidt om erfaringer og referancer
Avatar billede thaman65 Nybegynder
18. marts 2007 - 22:00 #2
Du kan evt. kigge på www.tci.dk de gør meget i netop det du efterspørger. Og til ganske fornuftige priser.
Avatar billede itbjarne Nybegynder
18. marts 2007 - 22:00 #3
Hej,
vi har kontakt til et Indisk offshore software udviklingsfirm, hvor vi arbejder som deres forlængede arm i DK. De har ca. 140 ansatte, og firmaet er blevet CMMI niveau 3 certificeret inden for software udvikling. Vi har udvalgt dem blandt 3 firmaer, hvor vi har gennemgået deres kvalitetsstyrings- og udviklingsprocesser.
Mht lønninger, så er det rigtigt at indiske udviklere er billigere når de arbejder offshore. Dog er der de seneste par år åbnet så mange offshore firmaer og lavet så meget outsourcing, at priserne ikke kan måle sig med hvordan de var i starten da denne "bølge" startede. Men de er stadig billigere. Hvor meget afhænger meget af hvad man sætter som kvalitetskriterie. For at det skal blive en god oplevelse, kræver det at der er forståelse for arbejdskultur, og at man er klar over hvad man beder dem om at lave. De leverer hvad man beder om og ikke ret meget mere - det skal man i hvert fald ikke forvente. Samtidig er der tidsforskellen, men deres arbejdskultur gør at dette er et mindre problem, da de ofte arbejder mange flere timer hver dag end en dansk udvikler. Vi har en del erfaring med arbejde med indiske firmaer. Ville du være interesseret i at høre mere om dette ?
Du kan læse mere om os på www.proxyco.dk
Avatar billede thor.ostergaard Nybegynder
19. marts 2007 - 08:52 #4
Jeg har god erfaring med at købe projekter på www.RentACoder.com. Send mig en mail, hvis du vil høre mere. www.scientdata.dk
Avatar billede badal Nybegynder
19. marts 2007 - 23:05 #5
skrivl til mig ... badal95@hotmail.com
Avatar billede jbinderup Nybegynder
12. april 2007 - 09:31 #6
Hej Cybermaster,

Men det ikke kun i Indien, at man vil kunne få væsentlige billigere udvikling af software, websider og andet.

Jeg har udviklet et partner samarbejde med en fra Ukraine, hvor vi hjælper danske virksomheder med, at finde de rette partner/virksomheder i Ukraine til udvikling af software, websider osv.

Så frem du er interesseret i at hører om, hvad de kan tilbyde i Ukraine til hvilke priser, vil jeg meget gerne hører fra dig.

Jeg vil lige tilføje, at de er meget gode til at arbejde indenfor deadline.

Min mail er jakob@binderup.info