Avatar billede ipbirk Nybegynder
18. marts 2007 - 16:05 Der er 6 kommentarer

Fjerne Yahoo

Hej
Efter en formattering og installation af diverse programmer, kan jeg se at Yahoo er kommet  på menulinien i IE, jeg vil gerne have den slettet og har fosøgt i kontrolpanenet, men jeg kan ikke fjerne den denne vej, er der nogen der har et foreslag?
18. marts 2007 - 16:12 #1
Stik mig en såkaldt HiJackThis Log ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm
Avatar billede flashnoob Nybegynder
18. marts 2007 - 16:29 #2
Avatar billede haverslev Novice
18. marts 2007 - 16:50 #3
dr1, har du et par minutter her ? http://www.eksperten.dk/spm/768664
Avatar billede ipbirk Nybegynder
18. marts 2007 - 16:50 #4
Tak for det, jeg skulle ind i Administrer>tilføjelseprogrammer for at deaktivere for at væk fra menulinien.
Avatar billede ipbirk Nybegynder
19. marts 2007 - 08:29 #5
Jeg klarede det ved at gøre som flashnoob skrev " gå i Administrer>tilføjelseprogrammer> deaktiverede Yahoo.
Jeg ved ikke om jeg gør det rigtigt med point, men det er flashnoob der skal have dem.
Tak til alle som forsøgte at hjælpe
Avatar billede flashnoob Nybegynder
19. marts 2007 - 21:54 #6
Det er ok, du tager dem bare selv :)