Avatar billede lallie Nybegynder
18. marts 2007 - 15:21 Der er 2 kommentarer

Spærret XML filer i OWA..

Hejza,

Jeg har en exchange server 2003, kørende på en windows server 2000.

Mine brugere benytter OWA en del, men vi er nu kommet i det problem at OWA spærrere .XML filer som er vedhæftet i mail...
Den skriver i gult felt øverst i mailen:
"Adgang til disse, muligvis usikre, vedhæftede filer er spærret: order.xml"

Nogen som har en løsning herpå..? Er det brugermaskinerne eller serveren som sætter begrænsninger her, og hvordan løses dette.

regards, Per (Ps. de fleste af mine brugere kører XP..)
Avatar billede hans_henrik Nybegynder
20. april 2007 - 13:59 #1
Start her, der er en del inspiration.
http://technet.microsoft.com/en-us/library/aa996764.aspx

Denne er også en god hjælp, men Technet plejer at være bedst.
Avatar billede hans_henrik Nybegynder
20. april 2007 - 13:59 #2