Avatar billede langfinger Nybegynder
18. marts 2007 - 12:05 Der er 2 kommentarer

Problem med skærm

Hej

Håber at i kan hjælpe mig.
Jeg har netop købt ny stationær computer, med et MSI K9NF6G (Geforce 6150) bundkort. Jeg ønsker at sætte min skærm, som jeg brugte til min forrige stationære, men her opstår problemet. Skærmen: Mirai 19" DML-519N100
Skærmen tænder ikke når jeg tænder for computeren, den får umiddelbart ikke noget signal fra computeren. Jeg har prøvet at sætte skærmen til min bærbar, og der virker den upåklageligt.
Hvad kan problemet være?
Avatar billede janpo Nybegynder
18. marts 2007 - 12:43 #1
Der kan være flere ting galt.
Sidder CPU'en rigtigt i sokkelen? Sidder RAM klodser ordentligt i sokklerne?
Der kan også være en hardware defekt.
Avatar billede langfinger Nybegynder
18. marts 2007 - 12:54 #2
Det vil sige at jeg skal prøve at tage CPU og ram ud og sætte dem i igen?
Der burde da ikke være en hardware defekt, når computeren er helt ny?