Avatar billede atdata Nybegynder
18. marts 2007 - 07:45 Der er 1 kommentar

6 stk Computer vil ikke køre netværk under Vista Premium

Hejsa jeg er ved at få grå hår i hoved. jeg var i Herlev på en institution og sætte 6 stk. helt nye computer op til at køre netværk alle computere køre Windows Vista Home Premium. men ingen af dem kan se hinanden i netværket. alle 6 stk skal stå og spille C&C Generals. der er tilsuttet en netværks Switz med 16 porte på netværket. jeg håber i kan hjælpe mig. da jeg skal til Herlev i morgen og lave netværket færdigt. det skal hertil oplyses at alle computerne kørte perfekt med Windows XP der er gode point til den der løser problemet
Avatar billede dgj Nybegynder
18. marts 2007 - 17:38 #1
Jeg kender ikke til vista, men kan det være ip adresserne, eller er firewalleren tændt fra installationen ??

Det er mine bud
Man bliver altid komfus når det ikke gider at køre første gang