Avatar billede bornstein Juniormester
17. marts 2007 - 15:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvad er et 1394-forbindelse Trådløst ?

Hej. Jeg har instaleret et tråløst netværk som kører fint fra pc' eren i kælderen. Selv har jeg forbundet min egen i stueetagen med et kabel til routeren. Alt fint.
Men kan jeg selv et finde routeren uden et kabel, for jeg kan se at jeg har et 1394-fobindelse Trådløst.
Kan man bruge det som til at komme i forbindelse med routeren?
Hvis ikke, hvorfor er det så trådløst?

Venligst
Bent
Avatar billede screem_brille Novice
17. marts 2007 - 15:25 #1
1394 er firewire, og det er ikke trådløst :O
Avatar billede bornstein Juniormester
17. marts 2007 - 15:28 #2
Hvorfor betegnes det så som trådløst?
Avatar billede farmerstbt Nybegynder
17. marts 2007 - 15:49 #3
1394 bliver brugt som led mellem din net forbindelse og resten af bundkortet eller er jeg helt på vildspor?
Avatar billede bornstein Juniormester
17. marts 2007 - 15:56 #4
Jeg tror du har ret, men man bliver jo forviret over ordret: Trådløs.
Avatar billede bornstein Juniormester
17. marts 2007 - 17:13 #5
Er der nogen der vil have point?
Avatar billede mjcool Nybegynder
21. marts 2007 - 15:46 #6
Som de andre siger, pænt til dig 1394 er ikke trådløst, 1394 er firewire, og derfor bruges det med multimedie redigering, harddiske. kan dog bruges til netværk mellem 2 computere på en kabel.
Avatar billede screem_brille Novice
21. marts 2007 - 15:57 #7
svar.

mjcool hvorfor lægger du det som svar når du netop skriver at vi andre allerede har skrevet det ?