Avatar billede provider Nybegynder
17. marts 2007 - 13:19 Der er 1 kommentar

USB printer installationsmareridt

Tilsluttede min HP LJ 2550L og fik godt nok oprettet en 'HP Color LaserJet 2550 Series (DOT4USB)' under 'IEEE 1284.4-enheder, men ingen printer på printerlisten.
Den oprettede jeg så manuelt på LPT1 (ingen USB på portlisten)med 'HP Universal Printing PCL6' som driver, men klik på Egenskaber fik Stifinder til at crashe.
Slettede den og oprettede en ny på en nyoprettet 'Lokal port'. Men testsiden kom aldrig på printlisten.
Ændrede porten til LPT. Nu kunne printjobbet ses på printlisten, men kom ikke ud til printeren.
Hvad gør jeg? Der er ingen LPT-stik på denne pc (Medion MD 98200).
Avatar billede robinson Nybegynder
21. juni 2007 - 22:00 #1