Avatar billede kingyo Nybegynder
15. marts 2007 - 20:10 Der er 3 kommentarer

Fyrværkeri

Hej alle,

Jeg og en ven er i gang med mit eksamensprojekt i Teknikfag på HTX. I den forbindelse har vi lavet et spørgeskema.

Jeg vil gerne bede alle herinde med en alder på 25 og opefter om at svare. Desuden vil jeg meget gerne høre alle andre, om de evt. kan få deres forældre til at svare, ældre søskende, deres kærester, familie, venner. Alle er velkomne. Giv gerne skemaet videre til så mange som muligt. Det skal rundt :)

Der kan læses nærmere om det på selve skemaet: http://n-touch.dk/survey/fyrvaerk.php

På forhånd tak.
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2007 - 20:14 #1
Har du nogensinde selv være ude for en fyrværkeriskade?

Hvor er muligheden for at vælge fingre ? (som jo er det der skades oftest)

Hvorfor kan man vælge københavn og sjælland ? (så skal det jo være regioner)
Avatar billede geforce3 Praktikant
16. marts 2007 - 16:20 #2
Havde været fint med et link til produktet :D hvad det så end er... Er lidt svært at sige ellers, om man vil afprøve det
Avatar billede kingyo Nybegynder
18. marts 2007 - 20:38 #3
screem_brille, fingre vil jeg mene indgår under hånden. Vi har gået ud fra en rapport lavet af sikkerhedsstyrelsen, fordi vi ud fra den vil kunne sammenligne.

geforce3, produktet er endnu ikke lavet - det kan vi først når vi har analyseret på vores spørgeskemaresultater :)