Avatar billede nullert Nybegynder
14. marts 2007 - 23:14 Der er 8 kommentarer

logo design

Jeg skal bruge et fedt logo til mit firma
skal være noget iøjenfaldende
Avatar billede Himbear Nybegynder
14. marts 2007 - 23:38 #1
Hej,

Jeg er uddannet grafiker og jeg har udarbejdet mange logoer, så jeg vil meget gerne hjælpe dig.

Da du ikke sætter flere point på højkant går jeg ud fra at der er betaling for logoet ... korrekt? :)

Du må meget gerne foklare hvad det er for et firma, og hvis du har flere tanker om logoet.
Avatar billede nullert Nybegynder
15. marts 2007 - 10:06 #2
Hej

Ja havde regnet med at skulle betale :-)
firmaet hedder Nail4you
vores side er www.nail4you.dk
Jeg havde tænkt lidt på at 4 tallet måske skulle være lidt specielt som blikfang
Avatar billede trofo Nybegynder
15. marts 2007 - 13:12 #3
Hej nullert,

Du er også velkommen til at skrive til mig på trofo@trofo.dk, hvis du gerne vil have mit til at lave et logodesign til dig.

Du kan se nogen af de firmalogo vi har lavet på www.trofo.dk

Logo pris hos mig er 799,- excl. moms, og jeg designer indtil du er 110% tilfreds.

Du kan bl.a. se nogen af mine kunder, hvad de har sagt om mig på http://www.trofo.dk/nytdesign/kunde_udtalelser.html

Håber at høre fra dig.

Mvh
Troels Hansen
Avatar billede Himbear Nybegynder
17. marts 2007 - 22:48 #4
Har du fået dig et logo, eller leder du stadig efter hjælp?
Avatar billede nullert Nybegynder
18. marts 2007 - 07:55 #5
nej ikke endnu
Avatar billede Himbear Nybegynder
18. marts 2007 - 16:29 #6
Ok, jeg vil også gerne give et bud. Men kan du ikke sende en mail på mail @ tinocordes.dk?

Så kan jeg vise dig et par eksempler på hvad jeg har lavet, og jeg har et par spørgsmål mere :)
Avatar billede viggosmor Nybegynder
18. april 2007 - 20:19 #7
Jeg er hverken uddannet grafiker endnu og gør dette udelukkende fordi det er sjovt...
Så det er altså helt gratis...

Her er mit bud, ´ved jo ikke om du allerede har fået lavet et logo. men sjovt er det at lave så her er det:

http://www.mopsviggo.dk/eksperten/nail1.gif
Avatar billede levil Nybegynder
28. april 2007 - 19:10 #8
Hej Nullert.

Jeg er leveringsdygtig i top-designede logoer. Arbejder både i et firma (leder i den grafiske afdeling) og har min egen virksomhed, der designer alle former for tryksager og grafik til web. Du får logoet i div. formater der passer til hhv. trykt og digitalt medie.

Jeg designer indtil du er helt tilfreds. Pris kr. 850,- ekskl. moms.

Kontakt mig på: lene.vilandt@mail.dk