Avatar billede ll-ronaldo-ll Nybegynder
14. marts 2007 - 17:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søger grafiker til design i php-fusion

Hej.

Jeg søger en grafiker der kan lave et design til mig i php-fusion. Jeg har en lille idé til hvordan det skal se ud, ellers er der frie tøjler.

Jeg kan desværre ikke tilbyde en direkte betaling, men vil så godt som muligt forsøge at få sponseret nogle ting fra diverse firmaer, som grafikeren så kan få. Desuden er der en mulighed for at reklamere let for sig selv i bunden af siden. (;

Jeg ved godt der ligger en hel del arbejde i det, så jeg forventer skam heller ikke noget, men man kunne jo være heldig.

Min side handler om spansk fodbold og har mellem 600 og 1000 unikke besøg hver dag. Det nuværende designs overskuelighed skræmmer dog en hel del besøgende væk. Med et nyt flot og overskueligt design vil siden sagtens kunne få flere besøgende. :)

Jeg kan kontaktes på kontakt@laliga.dk.
Avatar billede ll-ronaldo-ll Nybegynder
15. marts 2007 - 00:52 #1
Bemærk at det "kun" er forsiden der skal laves. :)

Forum osv. virker upåklageligt.
Avatar billede lajlev Nybegynder
17. marts 2007 - 21:32 #2
send venligst dine ideer til mail@osweb.dk og fortæl hvilke sponsorgaver, ect. der kan være tale om. Har rimligt kendskab til php-fusion. Mvh Michael
Avatar billede ll-ronaldo-ll Nybegynder
14. maj 2007 - 20:26 #3
Michael havde ikke tid alligevel;(
Avatar billede ll-ronaldo-ll Nybegynder
06. august 2012 - 17:58 #4
Lukkes.