Avatar billede ladekarl Nybegynder
14. marts 2007 - 12:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

At åbne Powerpoint med det samme

Hej med jer.
Jeg har lavet en Powerpoint præsentation som skal sendes ud til min familie. Jeg ved at jeg kan gøre det via Filer -> Send til men når man åbner den tilsendte fil bliver det i redigeringsformat. Den skulle helst bare åbne sig i fuld skærm. Hvordan gør jeg?

Håber jeg har forklaret mig tydeligt nok.

Ladekarl.
Avatar billede vejmand Juniormester
14. marts 2007 - 12:31 #1
Avatar billede ladekarl Nybegynder
14. marts 2007 - 12:47 #2
Skal jeg så selv gætte hvilken det er?
Avatar billede ladekarl Nybegynder
14. marts 2007 - 12:50 #3
Så vidt jeg kan se henvender dit link sig til folk, der skal udsende live præsentationer! Jeg skal bare sende en fremvisning der er lavet!
Avatar billede vejmand Juniormester
14. marts 2007 - 12:52 #4
Det kan du selvfølgelig godt, hvis du ikke gider læse det.  :-)

Som jeg forstår det, er det nemmeste at gemme som HTML-format, inden du sender dem ud.
Avatar billede vejmand Juniormester
14. marts 2007 - 13:04 #5
Hvis dem du sender til har PowerPoint (Eller en PowerPoint Viewer) installeret, kan du gemme som PowerPoint-Diasshow.

Åbn din præsentation -> Filer -> Gem som -> Under "Filtype" vælger du PowerPoint-Diasshow.

Men som sagt, det kræver at modtager har PowerPoint (Eller en PowerPoint Viewer) installeret.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
14. marts 2007 - 13:08 #6
Gem/send præsentationen i pps-format. Så starter præsentationen op som show, hvis modtageren vel at mærke har PP.

Ellers kan en gratis viewer hentes her http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=048dc840-14e1-467d-8dca-19d2a8fd7485
Avatar billede ladekarl Nybegynder
14. marts 2007 - 13:10 #7
Nu har jeg fundet ud af det!
Simpelt...

Når jeg vil gemme filen vælger jeg "Gem Som" i Filer. Under Filtyper vælger jeg "Powerpoint-diasshow (*.pps)" og så virker det.

Du skal have Tak for hjælpen Vejmand og jeg vil gerne give dig nogle point selv om jeg selv fandt en løsning på problemet!
Avatar billede ladekarl Nybegynder
14. marts 2007 - 13:11 #8
Ok der var du hurtigere end mig... Havde ikke set de nye svar hehe
Avatar billede vejmand Juniormester
14. marts 2007 - 13:24 #9
Velbekomme, husk at lukke spørgsmålet ved at markere mit navn i boksen nederst til venstre, og klikke på "Accepter"
Avatar billede ladekarl Nybegynder
14. marts 2007 - 14:00 #10
Det er hermed gjort