Avatar billede drinkit Praktikant
13. marts 2007 - 19:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Streaming hakker - uanset hvilken forbindelse jeg har

Er det min computer eller internet forbindelsen der gør at ALT jeg streamer over nettet (I Mediaplayer) hakker helt vildt.
Hvor kan jeg ændre indstillinger for dette? og hvorfor er min computer begyndt på det!?
Har IKKE virus, men måske er min computer bare blevet for langsom, det er en pentium M 1 Ghz, 768 MB ram... Og igår prøvede jeg at streame med en 8mbit linie, det var det samme som herhjemme med 512/512.
hvad kan grunden være :S ?

Mikael
Avatar billede prof2 Nybegynder
13. marts 2007 - 20:07 #1
Hvilke filer streamer du? Det kan være mange ting: Codec problem fx. eller grafikkort driver problem.
Avatar billede drinkit Praktikant
13. marts 2007 - 20:10 #2
det er tv2 news jeg vil se. og den hakker.
måske grafik kortet? det er hammer skod i min bærbare, men den burde da godt ku vise film over youtube og tv2news, når den sagtens kan spille counterstrike :) ? !
Avatar billede prof2 Nybegynder
13. marts 2007 - 20:15 #3
Hakker youtube også eller er det kun tv2?
Avatar billede drinkit Praktikant
13. marts 2007 - 20:23 #4
også youtube. virkelig klamt at det er sket ligepludselig..
Avatar billede prof2 Nybegynder
13. marts 2007 - 20:37 #5
Har det virker med den samme computer og samme windows installation før?
Avatar billede prof2 Nybegynder
13. marts 2007 - 20:38 #6
virket*
Avatar billede twotimes Nybegynder
13. marts 2007 - 21:25 #7
hej,
har oplevet ca. det samme efter jeg opdaterede mediaplayer til nyeste version.
Desuden kan forskellige af mine gamle videoklip ikke spilles længere. Sikkert noget codecs problem, men jeg har ikke fundet en løsning
Avatar billede drinkit Praktikant
13. marts 2007 - 21:27 #8
hmm, altså det kan være det er mit grafik kort.. counterstrike er også begyndt at hakke meget mere på det sidste.. men hvordan kan det pludselig ske?
- prof, ja , har ikke installeret nyt windows eller skiftet comp. men tak for hjælpen smid svar :) der er vidst intet at gøre!
Avatar billede prof2 Nybegynder
13. marts 2007 - 21:40 #9
Prøv evt at installere ffdshow:

Jeg har omtalt det her: http://www.eksperten.dk/spm/767779

Det er en fremragende program der erstatter codec packs, divx, xvid og lignende. Kan være det kan hjælpe. Det skader ikke i hvert fald.
Avatar billede drinkit Praktikant
13. marts 2007 - 22:48 #10
tak, prøver jeg :) lukker, og abbonere ik længere..

mikael