Avatar billede dysp Nybegynder
13. marts 2007 - 14:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Webhosting til dansk eSport

Pt står wc3-communitiet wc3replays med en voksende befolkning og et udvidende site. Problemet er dog, at sitet ligger hos koderen og derfor ikke er særlig stabil.
Vi søger et hostingfirma/privatperson som ligger inde med ~100 mb plads, helst mere, som de er villige til at give væk i et sponsorat. Dette sponsorat støtter dansk eSport og det eneste eksisterende wc3-community. Hvad communitiet kan tilbyde tilgengæld er uvidst, da politikken på sitet er, at dét der skabes for brugerne er af gratis arbejde. Jeg har arbejdet gratis med grafikken og en anden har kodet sitet gratis, derfor ser jeg helst gratis hosting også, da det er blevet en principsag.

Hvis et lille banner er krævet eller et site ønskes nævnet, kan dette selvfølgelig også lade sig gøre.

Og, så har jeg også en 8000 point herinde at give af, hvis det er. :)
Avatar billede lajlev Nybegynder
13. marts 2007 - 21:59 #1
osweb.dk hoster gerne. Send en mail med jeres krav. mail@osweb.dk

Mvh Michael
Avatar billede dysp Nybegynder
14. marts 2007 - 21:00 #2
*OP*.
Avatar billede dysp Nybegynder
24. marts 2007 - 18:55 #3
Andre?
Avatar billede dysp Nybegynder
25. marts 2007 - 20:30 #4
Ooooooooooooooooop.
Avatar billede dysp Nybegynder
15. december 2007 - 16:10 #5
gfg