Avatar billede paaskesen Nybegynder
13. marts 2007 - 11:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Glemt password på en rar fil

Hej..

Jeg har lavet en rar fil med password på min computer. Men nu har jeg glemt det password.. er der nogen måde man kan finde det password på igen??

Påskesen
Avatar billede vejmand Juniormester
13. marts 2007 - 12:09 #1
Avatar billede ducks Nybegynder
13. marts 2007 - 12:20 #2
Lad være med at hente noget fra Free Download Center, der er spyware og andet skidt i næsten alt derinde, hvis ikke alt.

Prøv at søg på Google efter rar filen, måske finder du noget.
Avatar billede off-line Nybegynder
14. marts 2007 - 20:17 #3
WinRar - det er vel den ? - krypterer med 256 Bit AES. Hvis dit password er på
mere end tre-fire tegn (og det skulle det jo gerne være) er det håbløst, at få
et program til at finde det. Og godt for det, for hvad skulle man krytere for,
hvis alle og enhver, med et lille program, kunne dekryptere det. 256 Bit AES.
er meget stærk kryptering, så det kan du godt opgive.
Avatar billede off-line Nybegynder
22. marts 2007 - 20:58 #4
???
Avatar billede paaskesen Nybegynder
23. marts 2007 - 08:10 #5
Okay bare iorden. Tak for jeres indlæg. Og i må undsklyde mit fravær, men mit net ahr været væk i et par dage...
Avatar billede paaskesen Nybegynder
23. marts 2007 - 08:10 #6
Lukker
Avatar billede off-line Nybegynder
27. marts 2007 - 20:32 #7
Hvad mener du med "bare i orden" ? Hvad med vore bud på dit spørgsmål.
Avatar billede paaskesen Nybegynder
31. marts 2007 - 14:54 #8
Jeg mener såmænd bare at jeg har opgivet. Det skrev du jo også selv.
Avatar billede off-line Nybegynder
31. marts 2007 - 15:12 #9
Ja jeg svarede - korrekt vil jeg påstå - på dit spørgsmål.
Men lad nu det ligge, jeg er lige glad med point. Men jeg bliver sur,
når en bruger ikke lukker sit spørgsmål på en pæn måde, og altså giver
en ordenlig begrundelse for lukningen. Vi bruger jo trods alt tid på,
at prøve, at hjælpe.