Avatar billede danm Nybegynder
13. marts 2007 - 00:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke se dvd film på skærm nr 2 med medieplayer

Hej
Jeg har 3 skærme koblet på min pc. 2 af dem er koblet til mit XFX geforce 7600 GS grafikkort og den sidste på et billigt PCI kort (ATi Radeon 9250)
Når jeg så spiller en dvd film i mediaplayer 11, kan jeg sagtens se den på den primære skærm. Kører jeg den over på skærm nr 2 (stadig geforce kortet) er der intet billede men kun lyd. Kører jeg den over på skærm 3 (Radeon kortet) er der også lyd men intet billede. Nogen der ved hvad dette kan skyldes?
Avatar billede sofuz Nybegynder
16. marts 2007 - 11:47 #1
det er fordi at du skal lave den skærm du vil se billedet og lyden på, til den primære skærm.. så vil det virke..
Avatar billede danm Nybegynder
11. april 2007 - 14:24 #2
der var ikke helt det jeg søgte...