Avatar billede vagt Nybegynder
12. marts 2007 - 19:31 Der er 1 kommentar

html scripts

Hejsa venner-- jeg har en datingside og der ville jeg gerne have at folk kan sende en hilsen

hvordan kan jeg få lavet en sådan boks hvor folk kan skrive en lille hilsen som så bliver vist i en anden boks

jeg håber der er en her som kan hjælpe mig

ps.. osdating.dk er gratis og vi hjælper dem som er ordblind som jeg selv er

hilsen john
Avatar billede Karsten Petersen Nybegynder
24. juni 2007 - 05:30 #1
Din side kører med PHP, og sikkert op mod en MySQL database, så det vil være oplagt at gemme hilsenen i databasen, og så hente den derfra igen for visning.