Avatar billede anold Nybegynder
11. marts 2007 - 21:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

AVI i vista

Hej
Jeg har Windows Vista ultimate på min pc
men når jeg vil spille AVI filer via medie player så virker drt fint bortset fra at der ikke kommer undertekster med selvom at jeg har en STI fil
hvad er der galt
Avatar billede anold Nybegynder
12. marts 2007 - 06:51 #1
Øhh jeg tror nok at det hedder SRT fil og ikke sti

PS
det hele virker fint i XP
Avatar billede baksen Nybegynder
09. maj 2007 - 19:29 #2
Har et lignende problem - af flere AVI-filer kan ENKELTE ikke afspilles ("Windows Media Player kan ikke afspille filen. Programmet understøtter muligvis ikke filtypen eller det codec, som filen blev komprimeret med.") ....
Der er tilsyneladende så MANGE problemer med Vista at ingen har tid eller energi til at besvare .... og det har jeg fuld forståelse for .... Vista er på gaden alt alt for tidligt...
Avatar billede anold Nybegynder
10. maj 2007 - 06:19 #3
Hej
Jeg har løst mit problem ved at bruge et program der hedder K-codex, det viser det hele