Avatar billede kohaii Nybegynder
11. marts 2007 - 02:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ja mangel på ups

Ja jeg har en 500g sata raid sys hvor jeg ville ved hjælp af partion magic lave et drev mere på min disk på starten af disken meget nemt har gjort det massere af gange før men..........

da den begyndte at flytte data i dos tilstanden som partion magic nogle gange finder på at gå i gik strømmen og jeg tænkte bare f*** og ganske rigtig er jeg sådan lidt på den

når jeg starter pqm=partion magic siger den at min disk ikke er ntfs mere men nu hedder den pqrp og kan kun slette drevet og tildele den et drev bukstav og det prøvede jeg så og den gik i gang og i min denne computer (mens den lavede drevbukstav) kom disken så også frem og jeg kunne se og åbne mine data men da den var ved at være færdig altså pqm så kom der en fejl meddelse
error #702 og den lukkede for min tilgang til mine data

hvad kan jeg gøre nu??
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2007 - 07:51 #1
Har du prøvet med testdisk ?  http://www.helgec.dk/lost%20data.html
Avatar billede kohaii Nybegynder
18. maj 2007 - 23:06 #2
fik løst mit prob via hirensboot cd