Avatar billede lce Nybegynder
10. marts 2007 - 22:57 Der er 5 kommentarer

Hijack log - trådløst net driller

Hej.

Mit trådløse netværk opfører sig meget underligt på min ene PC. Jeg kan for det meste ikke komme på min egen routers netværk, men må bruge et andet (ulåst) tilgængeligt netværk. Men forbindelsen går hele tiden. Jeg kan somme tider godt komme på min egen routers net, men det er ikke altid at nettet så virker.

Har haft afinstalleret/geninstalleret netkortet et utal af gange. Har kørt ad-aware og bullguard virus tjek.

Min firewall kommer ofte med flg. meddelelse: "Nogen, som midlertidligt blev nægtet adgang til din computer, kan nu få adgang igen. Vær opmærksom på denne fjernvært, da det kan være en cracker. Se sikkerhedslog for detaljer.
Angribers IP adresse: 192.168.1.1 MAC adresse: -"

Har kørt HijackThis. Måske nogle kan hjælpe mig:

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard 5.0\BullGuardUpdate.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Olivetti\ANY_WAY\olMntrService.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\WINDOWS\BIGDOG.EXE
C:\Programmer\EzButton\CplBCL50.EXE
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Olivetti\ANY_WAY\olDvcStatus.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard 5.0\BullGuard.exe
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\1.2.1128.5462\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\KEM.exe
C:\Programmer\Sony Corporation\Picture Package\Picture Package Menu\SonyTray.exe
C:\Programmer\Sony Corporation\Picture Package\Picture Package Applications\Residence.exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\KHALMNPR.EXE
C:\Programmer\MSN Messenger\usnsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe
C:\Documents and Settings\Linda Annan\Skrivebord\hijackthis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://windowsupdate.microsoft.com/
R3 - URLSearchHook: (no name) - {CE000994-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - (no file)
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar3.dll
O2 - BHO: Windows Live Toolbar Helper - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar3.dll
O3 - Toolbar: Windows Live Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Apoint] C:\Programmer\Apoint2K\Apoint.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /installquiet
O4 - HKLM\..\Run: [BigDogPath] C:\WINDOWS\BIGDOG.EXE usbvm321 Web Camera
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [CplBCL50] C:\Programmer\EzButton\CplBCL50.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [KTPWare] C:\Programmer\Elantech\ktp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [OlStatusMon] "C:\Programmer\Olivetti\ANY_WAY\olDvcStatus.exe" dvcStatusMinimize
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [BullGuard] "C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard 5.0\BullGuard.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\1.2.1128.5462\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - Startup: Adobe Gamma.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: InterVideo WinCinema Manager.lnk = C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Programmer\Logitech\SetPoint\KEM.exe
O4 - Global Startup: Picture Package Menu.lnk = ?
O4 - Global Startup: Picture Package VCD Maker.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: &Windows Live Search - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll/search.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International*
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.zepto.dk
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537} (MSN Photo Upload Tool) - http://by105fd.bay105.hotmail.msn.com/resources/MsnPUpld.cab
O18 - Protocol: livecall - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: BullGuard LiveUpdate (BGLiveSvc) - BullGuard Software - C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard 5.0\BullGuardUpdate.exe
O23 - Service: BullGuard Main (BGMainSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\svchost.exe" -k bg5 (file missing)
O23 - Service: BullGuard File Monitoring (BsFileSpy) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\svchost.exe" -k bg5 (file missing)
O23 - Service: BullGuard Firewall (BsFirewall) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\svchost.exe" -k bg5 (file missing)
O23 - Service: BullGuard Email Monitoring (BsMailProxy) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\svchost.exe" -k bg5 (file missing)
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: iPod Service - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: olMntrService - Olivetti - C:\Programmer\Olivetti\ANY_WAY\olMntrService.exe
Avatar billede levich Nybegynder
11. marts 2007 - 02:20 #1
Læs alle punkterne inden du gør noget.

(1)
Hent AVG Anti-Spyware her: http://www.ewido.net/en/download.
Installer programmer og opdater det, men vent med at scanne.

(2)
Genstart computeren i fejlsikret tilstand (tryk F8 når Windows starter op), og fix følgende linjer med HijackThis:
R3 - URLSearchHook: (no name) - {CE000994-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - (no file)
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)

(3)
Scan med AVG Anti-Spyware, fix de ting som den finder og gem loggen, f.eks. på skrivebordet.

(4)
Start -> kør -> skriv "cleanmgr" -> Slet Temporary internet files, papirkurv og midlertidige filer. Gentag for alle dine drev.

(5)
Genstart computeren normalt. Lav en ny log med HijackThis, og send den herind sammen med loggen fra AVG Anti-Spyware.
Avatar billede lce Nybegynder
12. marts 2007 - 12:08 #2
Tak for dine kommentarer. Jeg har været alle trin igennem, det var en langsommelig affære.

Jeg kan dog se, at de samme linjer igen optræder i HijackThis her efter genstart:

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\WINDOWS\BIGDOG.EXE
C:\Programmer\EzButton\CplBCL50.EXE
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Olivetti\ANY_WAY\olDvcStatus.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\avgas.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard 5.0\BullGuard.exe
C:\Programmer\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\guard.exe
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\1.2.1128.5462\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard 5.0\BullGuardUpdate.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\KEM.exe
C:\Programmer\Sony Corporation\Picture Package\Picture Package Menu\SonyTray.exe
C:\Programmer\Sony Corporation\Picture Package\Picture Package Applications\Residence.exe
C:\Programmer\Olivetti\ANY_WAY\olMntrService.exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\KHALMNPR.EXE
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\usnsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\Linda Annan\Skrivebord\hijackthis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://windowsupdate.microsoft.com/
R3 - URLSearchHook: (no name) - {CE000994-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - (no file)
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar3.dll
O2 - BHO: Windows Live Toolbar Helper - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar3.dll
O3 - Toolbar: Windows Live Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Apoint] C:\Programmer\Apoint2K\Apoint.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /installquiet
O4 - HKLM\..\Run: [BigDogPath] C:\WINDOWS\BIGDOG.EXE usbvm321 Web Camera
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [CplBCL50] C:\Programmer\EzButton\CplBCL50.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [KTPWare] C:\Programmer\Elantech\ktp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [OlStatusMon] "C:\Programmer\Olivetti\ANY_WAY\olDvcStatus.exe" dvcStatusMinimize
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [!AVG Anti-Spyware] "C:\Programmer\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\avgas.exe" /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [BullGuard] "C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard 5.0\BullGuard.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\1.2.1128.5462\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - Startup: Adobe Gamma.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: InterVideo WinCinema Manager.lnk = C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Programmer\Logitech\SetPoint\KEM.exe
O4 - Global Startup: Picture Package Menu.lnk = ?
O4 - Global Startup: Picture Package VCD Maker.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: &Windows Live Search - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll/search.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\programmer\spyware doctor\filterlsp.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\programmer\fælles filer\pc tools\lsp\pctlsp.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\programmer\spyware doctor\filterlsp.dll
O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International*
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.zepto.dk
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537} (MSN Photo Upload Tool) - http://by105fd.bay105.hotmail.msn.com/resources/MsnPUpld.cab
O18 - Protocol: livecall - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: AVG Anti-Spyware Guard - Anti-Malware Development a.s. - C:\Programmer\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\guard.exe
O23 - Service: BullGuard LiveUpdate (BGLiveSvc) - BullGuard Software - C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard 5.0\BullGuardUpdate.exe
O23 - Service: BullGuard Main (BGMainSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\svchost.exe" -k bg5 (file missing)
O23 - Service: BullGuard File Monitoring (BsFileSpy) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\svchost.exe" -k bg5 (file missing)
O23 - Service: BullGuard Firewall (BsFirewall) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\svchost.exe" -k bg5 (file missing)
O23 - Service: BullGuard Email Monitoring (BsMailProxy) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\svchost.exe" -k bg5 (file missing)
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: iPod Service - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: olMntrService - Olivetti - C:\Programmer\Olivetti\ANY_WAY\olMntrService.exe
O23 - Service: Spyware Doctor Auxiliary Service (sdAuxService) - PC Tools - C:\Programmer\Spyware Doctor\svcntaux.exe
O23 - Service: Spyware Doctor Service (sdCoreService) - PC Tools - C:\Programmer\Spyware Doctor\swdsvc.exe

______________________________
AVG Log:

---------------------------------------------------------
AVG Anti-Spyware - Scan Report
---------------------------------------------------------

+ Created at:    11:51:14 12-03-2007

+ Scan result:

C:\Documents and Settings\Default User\Cookies\ejer@microsoftwga.112.2o7[1].txt -> TrackingCookie.2o7 : Cleaned.
C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\Cookies\ejer@microsoftwga.112.2o7[1].txt -> TrackingCookie.2o7 : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Linda Annan\Cookies\linda annan@aavalue[2].txt -> TrackingCookie.Aavalue : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Linda Annan\Cookies\linda annan@eztracks.aavalue[2].txt -> TrackingCookie.Aavalue : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Linda Annan\Cookies\linda annan@www.adbrite[1].txt -> TrackingCookie.Adbrite : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Linda Annan\Cookies\linda_annan@adtech[2].txt -> TrackingCookie.Adtech : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Default User\Cookies\ejer@advertising[1].txt -> TrackingCookie.Advertising : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Default User\Cookies\ejer@servedby.advertising[1].txt -> TrackingCookie.Advertising : Cleaned.
C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\Cookies\ejer@advertising[1].txt -> TrackingCookie.Advertising : Cleaned.
C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\Cookies\ejer@servedby.advertising[1].txt -> TrackingCookie.Advertising : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Linda Annan\Cookies\linda_annan@atdmt[2].txt -> TrackingCookie.Atdmt : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Linda Annan\Cookies\linda annan@www.belstat[1].txt -> TrackingCookie.Belstat : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Linda Annan\Cookies\linda_annan@doubleclick[1].txt -> TrackingCookie.Doubleclick : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Linda Annan\Cookies\linda annan@image.masterstats[1].txt -> TrackingCookie.Masterstats : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Linda Annan\Cookies\linda_annan@mediaplex[1].txt -> TrackingCookie.Mediaplex : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Linda Annan\Cookies\linda_annan@www.myaffiliateprogram[2].txt -> TrackingCookie.Myaffiliateprogram : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Linda Annan\Cookies\linda_annan@adopt.specificclick[1].txt -> TrackingCookie.Specificclick : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Linda Annan\Cookies\linda_annan@anad.tacoda[1].txt -> TrackingCookie.Tacoda : Cleaned.

::Report end

Hvad gør jeg så? Sletter linjerne i hijackThis igen?
Avatar billede levich Nybegynder
12. marts 2007 - 17:24 #3
AVG Anti-Spyware fandt ikke noget af betydning - hmm. Jeg ved ikke, hvilken infektion du har. Prøv dette:

Hent L2mfix.exe fra et af disse steder: http://www.atribune.org/downloads/l2mfix.exe eller http://www.downloads.subratam.org/l2mfix.exe

Dobbeltklik på l2mfix.exe, vælg install og følg instruktionerne. Åben herefter den nye mappe der er dannet på dit Skrivebord (l2mfix). Dobbeltklik på l2mfix.bat og vælg option 1 (Run Find log) ved at taste "1" og "Enter". Din computer bliver nu scannet - efter et par minutter åbnes en tekstfil i Notesblok. Kopier indholdet herind.

NB: Du må ikke køre option 2 eller andre af filerne i l2mfix mappen, før du er blevet bedt om det.
Avatar billede lce Nybegynder
13. marts 2007 - 10:58 #4
Okay her er log'en:

L2MFIX find log 032106
These are the registry keys present
**********************************************************************************
Winlogon/notify:
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\Notify]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\Notify\crypt32chain]
"Asynchronous"=dword:00000000
"Impersonate"=dword:00000000
"DllName"=hex(2):63,00,72,00,79,00,70,00,74,00,33,00,32,00,2e,00,64,00,6c,00,\
  6c,00,00,00
"Logoff"="ChainWlxLogoffEvent"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\Notify\cryptnet]
"Asynchronous"=dword:00000000
"Impersonate"=dword:00000000
"DllName"=hex(2):63,00,72,00,79,00,70,00,74,00,6e,00,65,00,74,00,2e,00,64,00,\
  6c,00,6c,00,00,00
"Logoff"="CryptnetWlxLogoffEvent"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\Notify\cscdll]
"DLLName"="cscdll.dll"
"Logon"="WinlogonLogonEvent"
"Logoff"="WinlogonLogoffEvent"
"ScreenSaver"="WinlogonScreenSaverEvent"
"Startup"="WinlogonStartupEvent"
"Shutdown"="WinlogonShutdownEvent"
"StartShell"="WinlogonStartShellEvent"
"Impersonate"=dword:00000000
"Asynchronous"=dword:00000001

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\Notify\ScCertProp]
"DLLName"="wlnotify.dll"
"Logon"="SCardStartCertProp"
"Logoff"="SCardStopCertProp"
"Lock"="SCardSuspendCertProp"
"Unlock"="SCardResumeCertProp"
"Enabled"=dword:00000001
"Impersonate"=dword:00000001
"Asynchronous"=dword:00000001

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\Notify\Schedule]
"Asynchronous"=dword:00000000
"DllName"=hex(2):77,00,6c,00,6e,00,6f,00,74,00,69,00,66,00,79,00,2e,00,64,00,\
  6c,00,6c,00,00,00
"Impersonate"=dword:00000000
"StartShell"="SchedStartShell"
"Logoff"="SchedEventLogOff"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\Notify\sclgntfy]
"Logoff"="WLEventLogoff"
"Impersonate"=dword:00000000
"Asynchronous"=dword:00000001
"DllName"=hex(2):73,00,63,00,6c,00,67,00,6e,00,74,00,66,00,79,00,2e,00,64,00,\
  6c,00,6c,00,00,00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\Notify\SensLogn]
"DLLName"="WlNotify.dll"
"Lock"="SensLockEvent"
"Logon"="SensLogonEvent"
"Logoff"="SensLogoffEvent"
"Safe"=dword:00000001
"MaxWait"=dword:00000258
"StartScreenSaver"="SensStartScreenSaverEvent"
"StopScreenSaver"="SensStopScreenSaverEvent"
"Startup"="SensStartupEvent"
"Shutdown"="SensShutdownEvent"
"StartShell"="SensStartShellEvent"
"PostShell"="SensPostShellEvent"
"Disconnect"="SensDisconnectEvent"
"Reconnect"="SensReconnectEvent"
"Unlock"="SensUnlockEvent"
"Impersonate"=dword:00000001
"Asynchronous"=dword:00000001

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\Notify\termsrv]
"Asynchronous"=dword:00000000
"DllName"=hex(2):77,00,6c,00,6e,00,6f,00,74,00,69,00,66,00,79,00,2e,00,64,00,\
  6c,00,6c,00,00,00
"Impersonate"=dword:00000000
"Logoff"="TSEventLogoff"
"Logon"="TSEventLogon"
"PostShell"="TSEventPostShell"
"Shutdown"="TSEventShutdown"
"StartShell"="TSEventStartShell"
"Startup"="TSEventStartup"
"MaxWait"=dword:00000258
"Reconnect"="TSEventReconnect"
"Disconnect"="TSEventDisconnect"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\Notify\WgaLogon]
"Logon"="WLEventLogon"
"Logoff"="WLEventLogoff"
"Startup"="WLEventStartup"
"Shutdown"="WLEventShutdown"
"StartScreenSaver"="WLEventStartScreenSaver"
"StopScreenSaver"="WLEventStopScreenSaver"
"Lock"="WLEventLock"
"Unlock"="WLEventUnlock"
"StartShell"="WLEventStartShell"
"PostShell"="WLEventPostShell"
"Disconnect"="WLEventDisconnect"
"Reconnect"="WLEventReconnect"
"Impersonate"=dword:00000001
"Asynchronous"=dword:00000000
"SafeMode"=dword:00000001
"MaxWait"=dword:ffffffff
"DllName"=hex(2):57,00,67,00,61,00,4c,00,6f,00,67,00,6f,00,6e,00,2e,00,64,00,\
  6c,00,6c,00,00,00
"Event"=dword:00000001

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\Notify\WgaLogon\Settings]
"Data"=hex:01,00,00,00,d0,8c,9d,df,01,15,d1,11,8c,7a,00,c0,4f,c2,97,eb,01,00,\
  00,00,f3,5d,60,91,4c,55,ce,4a,ab,1e,57,11,59,75,ff,f6,04,00,00,00,04,00,00,\
  00,53,00,00,00,03,66,00,00,a8,00,00,00,10,00,00,00,dc,32,5b,a1,87,98,cd,d5,\
  24,8b,60,f2,4e,ad,ef,fc,00,00,00,00,04,80,00,00,a0,00,00,00,10,00,00,00,ed,\
  55,3f,cf,1c,ad,ee,f7,a8,3c,98,63,41,87,19,a4,e0,02,00,00,43,f7,d8,6d,38,89,\
  0e,c2,2b,4a,45,8d,67,ba,49,1e,c8,16,8a,f0,8d,1a,7c,ea,86,45,50,09,71,2f,89,\
  10,df,db,4c,b2,cd,30,f6,5e,0a,51,30,9b,32,67,65,3d,39,e7,c4,34,3a,a7,e5,9d,\
  49,07,09,56,1f,88,1d,ce,77,40,0c,a1,cb,1b,c8,67,1b,47,a1,80,56,e4,f5,d4,be,\
  92,55,ca,f9,7b,ff,c1,1e,53,90,ca,f2,d0,13,20,6d,7c,07,f0,7d,f0,0f,30,de,0d,\
  f4,e8,35,2a,7b,24,54,2f,63,2f,e6,4a,84,73,a7,53,7d,d5,35,70,9e,93,7d,0a,29,\
  9a,0c,e4,08,64,a6,4c,10,d1,93,a6,27,ca,73,b4,9c,5b,29,47,8b,3a,49,b0,28,d5,\
  eb,2b,07,46,13,c6,ee,7c,8d,61,59,e7,15,0d,93,d6,c4,15,cd,b7,8c,1f,be,9c,ac,\
  bc,b4,cf,49,b3,5b,9e,44,7a,4c,84,45,e7,b3,c4,ea,f8,6b,94,30,9b,1e,22,36,5b,\
  e7,94,4d,7e,81,95,8d,e5,15,c2,3c,fe,ca,1d,38,1f,06,73,50,f9,65,38,e2,f7,b4,\
  ef,2d,51,21,4e,e4,34,cf,10,81,6b,55,f2,c8,6d,26,f6,e6,98,1b,11,68,aa,d3,fb,\
  0c,d0,18,89,61,9a,4c,71,ce,e6,96,f6,f6,76,77,fe,f1,2f,f4,7f,1c,83,54,cd,e6,\
  d8,43,20,93,86,bb,66,70,3a,33,a9,b1,44,0c,93,90,ce,65,31,60,1c,a2,ec,43,4a,\
  da,7e,f7,f2,2e,3d,04,80,63,cf,d4,1f,28,de,c2,4c,36,19,ef,a5,e5,be,87,61,0f,\
  65,c9,c6,fb,4d,7e,c7,e8,61,f7,9d,d2,04,8b,3f,65,f0,46,23,37,ce,20,a6,09,72,\
  e1,aa,34,63,27,30,3c,82,0a,74,a0,b3,67,06,c2,2c,84,24,14,4d,29,b9,ef,fc,91,\
  0a,69,82,ea,ae,54,24,e9,27,3f,3a,fc,f5,4c,b2,a9,0f,9f,c2,a9,de,8b,4e,7c,d5,\
  53,c0,58,3a,e8,06,80,03,22,b7,eb,c4,57,12,f0,57,c7,00,94,c2,f3,02,0a,ba,97,\
  5e,bb,08,c3,f8,87,01,6f,5c,ab,6a,30,93,b2,ee,4c,78,59,98,47,d7,85,4c,7f,c8,\
  96,dc,49,98,7b,47,ba,ae,02,5e,51,76,b2,d7,21,c0,b3,62,89,ed,0d,20,7e,eb,4b,\
  d3,f0,e7,b0,42,6f,18,bd,48,50,3f,49,30,eb,29,b7,a1,2d,05,64,a4,10,54,cb,6d,\
  ed,9f,c7,5e,5a,f9,cc,7b,f3,f7,b3,3b,65,68,28,06,6e,8f,09,6c,5a,8f,82,49,8b,\
  48,c4,95,75,71,a1,b7,f7,0c,4c,e3,db,bb,b9,34,a6,1d,b2,7c,be,c2,93,8e,cc,e1,\
  64,91,f7,15,b3,3c,a9,41,d8,d8,6b,2a,ca,02,d3,f1,d5,1f,3e,bd,01,95,8c,91,66,\
  e3,b0,c1,89,c2,48,86,aa,fa,8a,f2,b5,75,cf,e5,3b,aa,87,e8,84,23,e9,29,1a,5b,\
  c1,72,a5,94,08,af,4e,05,37,d0,0d,77,27,0f,c0,87,86,e5,73,2a,0b,52,55,25,0e,\
  71,47,ff,6d,2e,95,d6,46,e4,57,f1,d7,71,87,54,34,2a,7c,6e,7a,d1,51,a2,e1,a1,\
  f4,c1,e0,53,89,3d,ea,55,1c,4b,4a,e8,47,47,1f,a1,dc,3d,5b,80,84,4b,24,fb,f6,\
  0b,83,a7,0a,09,84,f5,f9,0f,77,c1,75,1f,c2,c7,0f,59,7b,56,94,e6,fc,50,fa,0e,\
  64,82,21,fa,bf,a3,ce,49,ed,c2,ae,da,fd,d2,5a,e3,75,51,de,f0,e4,cf,a6,26,c3,\
  0c,9b,c4,5b,bb,14,00,00,00,fc,42,da,61,86,28,a7,5c,ed,53,56,4c,8c,44,a5,c3,\
  3c,bd,ed,ea

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\Notify\wlballoon]
"DLLName"="wlnotify.dll"
"Logon"="RegisterTicketExpiredNotificationEvent"
"Logoff"="UnregisterTicketExpiredNotificationEvent"
"Impersonate"=dword:00000001
"Asynchronous"=dword:00000001

**********************************************************************************
useragent:
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\User Agent\Post Platform]

**********************************************************************************
Shell Extension key:
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Shell Extensions\Approved]
"{00022613-0000-0000-C000-000000000046}"="Egenskabsark for multimediefiler"
"{176d6597-26d3-11d1-b350-080036a75b03}"="ICM-scannerstyring"
"{1F2E5C40-9550-11CE-99D2-00AA006E086C}"="NTFS Sikkerhedsside"
"{3EA48300-8CF6-101B-84FB-666CCB9BCD32}"="Egenskabsside for OLE-dokumentfil"
"{40dd6e20-7c17-11ce-a804-00aa003ca9f6}"="Gr‘nsefladeudvidelse til deling"
"{41E300E0-78B6-11ce-849B-444553540000}"="PlusPack CPL Extension"
"{42071712-76d4-11d1-8b24-00a0c9068ff3}"="Kontrolpanel-udvidelse til sk‘rmkort"
"{42071713-76d4-11d1-8b24-00a0c9068ff3}"="Kontrolpanel-udvidelse til sk‘rm"
"{42071714-76d4-11d1-8b24-00a0c9068ff3}"="Kontrolpanel-udvidelse til sk‘rmpanorering"
"{4E40F770-369C-11d0-8922-00A024AB2DBB}"="DS Security-side"
"{513D916F-2A8E-4F51-AEAB-0CBC76FB1AF8}"="Kompatibilitetsside"
"{56117100-C0CD-101B-81E2-00AA004AE837}"="Shell Scrap DataHandler"
"{59099400-57FF-11CE-BD94-0020AF85B590}"="Udvidelsen Diskcopy"
"{59be4990-f85c-11ce-aff7-00aa003ca9f6}"="Gr‘nsefladeudvidelser til Microsoft Windows-netv‘rksobjekter"
"{5DB2625A-54DF-11D0-B6C4-0800091AA605}"="ICM-sk‘rmstyring"
"{675F097E-4C4D-11D0-B6C1-0800091AA605}"="ICM-printerstyring"
"{764BF0E1-F219-11ce-972D-00AA00A14F56}"="Gr‘nsefladeudvidelser til filkomprimering"
"{77597368-7b15-11d0-a0c2-080036af3f03}"="Gr‘nsefladeudvidelse til webudskrift"
"{7988B573-EC89-11cf-9C00-00AA00A14F56}"="Disk Quota UI"
"{853FE2B1-B769-11d0-9C4E-00C04FB6C6FA}"="Kontekstmenu til kryptering"
"{85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D}"="Rejsetaske"
"{88895560-9AA2-1069-930E-00AA0030EBC8}"="HyperTerminal-ikon"
"{BD84B380-8CA2-1069-AB1D-08000948F534}"="Fonts"
"{DBCE2480-C732-101B-BE72-BA78E9AD5B27}"="ICC-profil"
"{F37C5810-4D3F-11d0-B4BF-00AA00BBB723}"="Printers Sikkerhedsside"
"{f81e9010-6ea4-11ce-a7ff-00aa003ca9f6}"="Gr‘nsefladeudvidelse til deling"
"{f92e8c40-3d33-11d2-b1aa-080036a75b03}"="Display TroubleShoot CPL Extension"
"{7444C717-39BF-11D1-8CD9-00C04FC29D45}"="Crypto PKO-filtype"
"{7444C719-39BF-11D1-8CD9-00C04FC29D45}"="Crypto signeringsfiltype"
"{7007ACC7-3202-11D1-AAD2-00805FC1270E}"="Netv‘rksforbindelser"
"{992CFFA0-F557-101A-88EC-00DD010CCC48}"="Netv‘rksforbindelser"
"{E211B736-43FD-11D1-9EFB-0000F8757FCD}"="Scannere og kameraer"
"{FB0C9C8A-6C50-11D1-9F1D-0000F8757FCD}"="Scannere og kameraer"
"{905667aa-acd6-11d2-8080-00805f6596d2}"="Scannere og kameraer"
"{3F953603-1008-4f6e-A73A-04AAC7A992F1}"="Scannere og kameraer"
"{83bbcbf3-b28a-4919-a5aa-73027445d672}"="Scannere og kameraer"
"{F0152790-D56E-4445-850E-4F3117DB740C}"="Remote Sessions CPL Extension"
"{60254CA5-953B-11CF-8C96-00AA00B8708C}"="Shell-udvidelser til Windows Script Host"
"{2206CDB2-19C1-11D1-89E0-00C04FD7A829}"="Microsoft-dataforbindelse"
"{DD2110F0-9EEF-11cf-8D8E-00AA0060F5BF}"="Tasks Folder Icon Handler"
"{797F1E90-9EDD-11cf-8D8E-00AA0060F5BF}"="Tasks Folder Shell Extension"
"{D6277990-4C6A-11CF-8D87-00AA0060F5BF}"="Planlagte opgaver"
"{2559a1f7-21d7-11d4-bdaf-00c04f60b9f0}"="Set Program Access and Defaults"
"{5F327514-6C5E-4d60-8F16-D07FA08A78ED}"="Auto Update Property Sheet Extension"
"{0DF44EAA-FF21-4412-828E-260A8728E7F1}"="Proceslinje og menuen Start"
"{2559a1f0-21d7-11d4-bdaf-00c04f60b9f0}"="S›g"
"{2559a1f1-21d7-11d4-bdaf-00c04f60b9f0}"="Hj‘lp og support"
"{2559a1f2-21d7-11d4-bdaf-00c04f60b9f0}"="Hj‘lp og support"
"{2559a1f3-21d7-11d4-bdaf-00c04f60b9f0}"="K›r..."
"{2559a1f4-21d7-11d4-bdaf-00c04f60b9f0}"="Internet"
"{2559a1f5-21d7-11d4-bdaf-00c04f60b9f0}"="E-mail"
"{D20EA4E1-3957-11d2-A40B-0C5020524152}"="Skrifttyper"
"{D20EA4E1-3957-11d2-A40B-0C5020524153}"="Administration"
"{596AB062-B4D2-4215-9F74-E9109B0A8153}"="Egenskabsside for tidligere versioner"
"{9DB7A13C-F208-4981-8353-73CC61AE2783}"="Tidligere versioner"
"{875CB1A1-0F29-45de-A1AE-CFB4950D0B78}"="Audio Media Properties Handler"
"{40C3D757-D6E4-4b49-BB41-0E5BBEA28817}"="Video Media Properties Handler"
"{E4B29F9D-D390-480b-92FD-7DDB47101D71}"="Wav Properties Handler"
"{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}"="Avi Properties Handler"
"{A6FD9E45-6E44-43f9-8644-08598F5A74D9}"="Midi Properties Handler"
"{c5a40261-cd64-4ccf-84cb-c394da41d590}"="Video Thumbnail Extractor"
"{5E6AB780-7743-11CF-A12B-00AA004AE837}"="Microsoft Internetv‘rkt›jslinje"
"{22BF0C20-6DA7-11D0-B373-00A0C9034938}"="Status for hentning"
"{91EA3F8B-C99B-11d0-9815-00C04FD91972}"="Augmented Shell Folder"
"{6413BA2C-B461-11d1-A18A-080036B11A03}"="Augmented Shell Folder 2"
"{F61FFEC1-754F-11d0-80CA-00AA005B4383}"="BandProxy"
"{7BA4C742-9E81-11CF-99D3-00AA004AE837}"="Microsoft BrowserBand"
"{30D02401-6A81-11d0-8274-00C04FD5AE38}"="IE Search Band"
"{169A0691-8DF9-11d1-A1C4-00C04FD75D13}"="In-pane search"
"{07798131-AF23-11d1-9111-00A0C98BA67D}"="Webs›gning"
"{AF4F6510-F982-11d0-8595-00AA004CD6D8}"="Registry Tree Options Utility"
"{01E04581-4EEE-11d0-BFE9-00AA005B4383}"="&Adresse"
"{A08C11D2-A228-11d0-825B-00AA005B4383}"="Redigeringsboks til adresse"
"{00BB2763-6A77-11D0-A535-00C04FD7D062}"="Microsoft AutoComplete"
"{7376D660-C583-11d0-A3A5-00C04FD706EC}"="TridentImageExtractor"
"{6756A641-DE71-11d0-831B-00AA005B4383}"="MRU AutoComplete List"
"{6935DB93-21E8-4ccc-BEB9-9FE3C77A297A}"="Custom MRU AutoCompleted List"
"{7e653215-fa25-46bd-a339-34a2790f3cb7}"="Accessible"
"{acf35015-526e-4230-9596-becbe19f0ac9}"="Track Popup Bar"
"{00BB2764-6A77-11D0-A535-00C04FD7D062}"="Microsoft History AutoComplete List"
"{03C036F1-A186-11D0-824A-00AA005B4383}"="Microsoft Shell Folder AutoComplete List"
"{00BB2765-6A77-11D0-A535-00C04FD7D062}"="Microsoft Multiple AutoComplete List Container"
"{ECD4FC4E-521C-11D0-B792-00A0C90312E1}"="Shell Band Site Menu"
"{3CCF8A41-5C85-11d0-9796-00AA00B90ADF}"="Shell DeskBarApp"
"{ECD4FC4C-521C-11D0-B792-00A0C90312E1}"="Shell DeskBar"
"{ECD4FC4D-521C-11D0-B792-00A0C90312E1}"="Shell Rebar BandSite"
"{DD313E04-FEFF-11d1-8ECD-0000F87A470C}"="User Assist"
"{EF8AD2D1-AE36-11D1-B2D2-006097DF8C11}"="Global Folder Settings"
"{EFA24E61-B078-11d0-89E4-00C04FC9E26E}"="Favorites Band"
"{0A89A860-D7B1-11CE-8350-444553540000}"="Shell Automation Inproc Service"
"{E7E4BC40-E76A-11CE-A9BB-00AA004AE837}"="Shell DocObject Viewer"
"{A5E46E3A-8849-11D1-9D8C-00C04FC99D61}"="Microsoft Browser Architecture"
"{FBF23B40-E3F0-101B-8488-00AA003E56F8}"="InternetShortcut"
"{3C374A40-BAE4-11CF-BF7D-00AA006946EE}"="Microsoft Url History Service"
"{FF393560-C2A7-11CF-BFF4-444553540000}"="History"
"{7BD29E00-76C1-11CF-9DD0-00A0C9034933}"="Temporary Internet Files"
"{7BD29E01-76C1-11CF-9DD0-00A0C9034933}"="Temporary Internet Files"
"{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497}"="Microsoft Url Search Hook"
"{A2B0DD40-CC59-11d0-A3A5-00C04FD706EC}"="Velkomstbillede til Internet Explorer 4-suiten"
"{67EA19A0-CCEF-11d0-8024-00C04FD75D13}"="CDF Extension Copy Hook"
"{131A6951-7F78-11D0-A979-00C04FD705A2}"="ISFBand OC"
"{9461b922-3c5a-11d2-bf8b-00c04fb93661}"="Search Assistant OC"
"{3DC7A020-0ACD-11CF-A9BB-00AA004AE837}"="The Internet"
"{871C5380-42A0-1069-A2EA-08002B30309D}"="Internet Name Space"
"{EFA24E64-B078-11d0-89E4-00C04FC9E26E}"="Explorer Band"
"{9E56BE60-C50F-11CF-9A2C-00A0C90A90CE}"="Sendmail service"
"{9E56BE61-C50F-11CF-9A2C-00A0C90A90CE}"="Sendmail service"
"{88C6C381-2E85-11D0-94DE-444553540000}"="ActiveX Cache Folder"
"{E6FB5E20-DE35-11CF-9C87-00AA005127ED}"="WebCheck"
"{ABBE31D0-6DAE-11D0-BECA-00C04FD940BE}"="Subscription Mgr"
"{F5175861-2688-11d0-9C5E-00AA00A45957}"="Subscription Folder"
"{08165EA0-E946-11CF-9C87-00AA005127ED}"="WebCheckWebCrawler"
"{E3A8BDE6-ABCE-11d0-BC4B-00C04FD929DB}"="WebCheckChannelAgent"
"{E8BB6DC0-6B4E-11d0-92DB-00A0C90C2BD7}"="TrayAgent"
"{7D559C10-9FE9-11d0-93F7-00AA0059CE02}"="Code Download Agent"
"{E6CC6978-6B6E-11D0-BECA-00C04FD940BE}"="ConnectionAgent"
"{D8BD2030-6FC9-11D0-864F-00AA006809D9}"="PostAgent"
"{7FC0B86E-5FA7-11d1-BC7C-00C04FD929DB}"="WebCheck SyncMgr Handler"
"{352EC2B7-8B9A-11D1-B8AE-006008059382}"="Shell Programstyring"
"{0B124F8F-91F0-11D1-B8B5-006008059382}"="Opt‘lling af installerede programmer"
"{CFCCC7A0-A282-11D1-9082-006008059382}"="Darwin App Publisher"
"{e84fda7c-1d6a-45f6-b725-cb260c236066}"="Shell Image Verbs"
"{66e4e4fb-f385-4dd0-8d74-a2efd1bc6178}"="Shell Image Data Factory"
"{00E7B358-F65B-4dcf-83DF-CD026B94BFD4}"="Autoplay for SlideShow"
"{3F30C968-480A-4C6C-862D-EFC0897BB84B}"="Udpakning af miniaturer til GDI+-filer"
"{9DBD2C50-62AD-11d0-B806-00C04FD706EC}"="Dokumentinfo om miniaturehandler (DOCFILES)"
"{EAB841A0-9550-11cf-8C16-00805F1408F3}"="Udpakning af HTML-miniaturer"
"{eb9b1153-3b57-4e68-959a-a3266bc3d7fe}"="Shell Image Property Handler"
"{CC6EEFFB-43F6-46c5-9619-51D571967F7D}"="Guiden Webudgivelse"
"{add36aa8-751a-4579-a266-d66f5202ccbb}"="Bestil billedudskrift over World Wide Web"
"{6b33163c-76a5-4b6c-bf21-45de9cd503a1}"="Objekt til guiden Webudgivelse"
"{58f1f272-9240-4f51-b6d4-fd63d1618591}"="Guiden F† et Passport"
"{7A9D77BD-5403-11d2-8785-2E0420524153}"="Brugerkonti"
"{BD472F60-27FA-11cf-B8B4-444553540000}"="Compressed (zipped) Folder Right Drag Handler"
"{888DCA60-FC0A-11CF-8F0F-00C04FD7D062}"="Compressed (zipped) Folder SendTo Target"
"{692F0339-CBAA-47e6-B5B5-3B84DB604E87}"="Extensions Manager Folder"
"{63da6ec0-2e98-11cf-8d82-444553540000}"="FTP Folders Webview"
"{883373C3-BF89-11D1-BE35-080036B11A03}"="Microsoft DocProp Shell Ext"
"{A9CF0EAE-901A-4739-A481-E35B73E47F6D}"="Microsoft DocProp Inplace Edit Box Control"
"{8EE97210-FD1F-4B19-91DA-67914005F020}"="Microsoft DocProp Inplace ML Edit Box Control"
"{0EEA25CC-4362-4A12-850B-86EE61B0D3EB}"="Microsoft DocProp Inplace Droplist Combo Control"
"{6A205B57-2567-4A2C-B881-F787FAB579A3}"="Microsoft DocProp Inplace Calendar Control"
"{28F8A4AC-BBB3-4D9B-B177-82BFC914FA33}"="Microsoft DocProp Inplace Time Control"
"{8A23E65E-31C2-11d0-891C-00A024AB2DBB}"="Directory Query UI"
"{9E51E0D0-6E0F-11d2-9601-00C04FA31A86}"="Shell properties for a DS object"
"{163FDC20-2ABC-11d0-88F0-00A024AB2DBB}"="Directory Object Find"
"{F020E586-5264-11d1-A532-0000F8757D7E}"="Directory Start/Search Find"
"{0D45D530-764B-11d0-A1CA-00AA00C16E65}"="Directory Property UI"
"{62AE1F9A-126A-11D0-A14B-0800361B1103}"="Directory Context Menu Verbs"
"{ECF03A33-103D-11d2-854D-006008059367}"="MyDocs Copy Hook"
"{ECF03A32-103D-11d2-854D-006008059367}"="MyDocs Drop Target"
"{4a7ded0a-ad25-11d0-98a8-0800361b1103}"="MyDocs Properties"
"{750fdf0e-2a26-11d1-a3ea-080036587f03}"="Menuen Offlinefiler"
"{10CFC467-4392-11d2-8DB4-00C04FA31A66}"="Indstillinger for mappen Offlinefiler"
"{AFDB1F70-2A4C-11d2-9039-00C04F8EEB3E}"="Mappen Offlinefiler"
"{143A62C8-C33B-11D1-84FE-00C04FA34A14}"="Microsoft Agent Character Property Sheet Handler"
"{ECCDF543-45CC-11CE-B9BF-0080C87CDBA6}"="DfsShell"
"{60fd46de-f830-4894-a628-6fa81bc0190d}"="%DESC_PublishDropTarget%"
"{7A80E4A8-8005-11D2-BCF8-00C04F72C717}"="MMC Icon Handler"
"{0CD7A5C0-9F37-11CE-AE65-08002B2E1262}"=".CAB file viewer"
"{32714800-2E5F-11d0-8B85-00AA0044F941}"="Efter &personer..."
"{8DD448E6-C188-4aed-AF92-44956194EB1F}"="Windows Media Player Play as Playlist Context Menu Handler"
"{CE3FB1D1-02AE-4a5f-A6E9-D9F1B4073E6C}"="Windows Media Player Burn Audio CD Context Menu Handler"
"{F1B9284F-E9DC-4e68-9D7E-42362A59F0FD}"="Windows Media Player Add to Playlist Context Menu Handler"
@=""
"{A70C977A-BF00-412C-90B7-034C51DA2439}"="NvCpl DesktopContext Class"
"{1D2680C9-0E2A-469d-B787-065558BC7D43}"="Fusion Cache"
"{640167b4-59b0-47a6-b335-a6b3c0695aea}"="Portable Media Devices"
"{cc86590a-b60a-48e6-996b-41d25ed39a1e}"="Portable Media Devices Menu"
"{1CDB2949-8F65-4355-8456-263E7C208A5D}"="Desktop Explorer"
"{1E9B04FB-F9E5-4718-997B-B8DA88302A47}"="Desktop Explorer Menu"
"{1E9B04FB-F9E5-4718-997B-B8DA88302A48}"="nView Desktop Context Menu"
"{21569614-B795-46b1-85F4-E737A8DC09AD}"="Shell Search Band"
"{FFB699E0-306A-11d3-8BD1-00104B6F7516}"="Play on my TV helper"
"{BDEADF00-C265-11D0-BCED-00A0C90AB50F}"="Webmapper"
"{00020D75-0000-0000-C000-000000000046}"="Microsoft Office Outlook Desktop Icon Handler"
"{0006F045-0000-0000-C000-000000000046}"="Microsoft Office Outlook Custom Icon Handler"
"{42042206-2D85-11D3-8CFF-005004838597}"="Microsoft Office HTML Icon Handler"
"{B41DB860-8EE4-11D2-9906-E49FADC173CA}"="WinRAR shell extension"
"{F0CB00CD-5A07-4D91-97F5-A8C92CDA93E4}"="Shell Extensions for RealOne Player"
"{B9E1D2CB-CCFF-4AA6-9579-D7A4754030EF}"="iTunes"
"{07C45BB1-4A8C-4642-A1F5-237E7215FF66}"="IE Microsoft BrowserBand"
"{1C1EDB47-CE22-4bbb-B608-77B48F83C823}"="IE Fade Task"
"{205D7A97-F16D-4691-86EF-F3075DCCA57D}"="IE Menu Desk Bar"
"{3028902F-6374-48b2-8DC6-9725E775B926}"="IE AutoComplete"
"{43886CD5-6529-41c4-A707-7B3C92C05E68}"="IE Navigation Bar"
"{44C76ECD-F7FA-411c-9929-1B77BA77F524}"="IE Menu Site"
"{4B78D326-D922-44f9-AF2A-07805C2A3560}"="IE Menu Band"
"{6038EF75-ABFC-4e59-AB6F-12D397F6568D}"="IE Microsoft History AutoComplete List"
"{6B4ECC4F-16D1-4474-94AB-5A763F2A54AE}"="IE Tracking Shell Menu"
"{6CF48EF8-44CD-45d2-8832-A16EA016311B}"="IE IShellFolderBand"
"{73CFD649-CD48-4fd8-A272-2070EA56526B}"="IE BandProxy"
"{98FF6D4B-6387-4b0a-8FBD-C5C4BB17B4F8}"="IE MRU AutoComplete List"
"{9A096BB5-9DC3-4D1C-8526-C3CBF991EA4E}"="IE RSS Feeder Folder"
"{9D958C62-3954-4b44-8FAB-C4670C1DB4C2}"="IE Microsoft Shell Folder AutoComplete List"
"{B31C5FAE-961F-415b-BAF0-E697A5178B94}"="IE Microsoft Multiple AutoComplete List Container"
"{BC476F4C-D9D7-4100-8D4E-E043F6DEC409}"="Microsoft Browser Architecture"
"{BFAD62EE-9D54-4b2a-BF3B-76F90697BD2A}"="IE Shell Rebar BandSite"
"{E6EE9AAC-F76B-4947-8260-A9F136138E11}"="IE Shell Band Site Menu"
"{F2CF5485-4E02-4f68-819C-B92DE9277049}"="&Links"
"{F83DAC1C-9BB9-4f2b-B619-09819DA81B0E}"="IE Registry Tree Options Utility"
"{FAC3CBF6-8697-43d0-BAB9-DCD1FCE19D75}"="IE User Assist"
"{FDE7673D-2E19-4145-8376-BBD58C4BC7BA}"="IE Custom MRU AutoCompleted List"
"{FC9FB64A-1EB2-4CCF-AF5E-1A497A9B5C2D}"="Messenger Sharing Folders"

**********************************************************************************
HKEY ROOT CLASSIDS:
**********************************************************************************
Files Found are not all bad files:

C:\WINDOWS\SYSTEM32\
  advpack.dll    Mon  8 Jan 2007  19.00.48  A....        124.928  122,00 K
  corpol.dll    Mon  8 Jan 2007  19.01.14  A....        17.408    17,00 K
  extmgr.dll    Fri 12 Jan 2007  9.27.42  A....        132.608  129,50 K
  ieakeng.dll    Mon  8 Jan 2007  19.02.02  A....        153.088  149,50 K
  ieaksie.dll    Mon  8 Jan 2007  19.02.02  A....        230.400  225,00 K
  ieakui.dll    Mon  8 Jan 2007  19.02.02  A....        161.792  158,00 K
  ieapfltr.dll  Mon  8 Jan 2007  19.02.02  A....        383.488  374,50 K
  iedkcs32.dll  Mon  8 Jan 2007  19.02.02  A....        384.000  375,00 K
  ieframe.dll    Fri 12 Jan 2007  9.27.42  A....      6.054.400    5,77 M
  iernonce.dll  Mon  8 Jan 2007  19.02.04  A....        44.544    43,50 K
  iertutil.dll  Mon  8 Jan 2007  19.02.04  A....        266.752  260,50 K
  jsproxy.dll    Fri 12 Jan 2007  9.27.42  A....        27.136    26,50 K
  msfeeds.dll    Fri 12 Jan 2007  9.27.42  .....        458.752  448,00 K
  msfeed~1.dll  Fri 12 Jan 2007  9.27.42  .....        51.712    50,50 K
  mshtml.dll    Fri 12 Jan 2007  9.27.42  A....      3.580.416    3,41 M
  mshtmled.dll  Fri 12 Jan 2007  9.27.42  A....        477.696  466,50 K
  msrating.dll  Mon  8 Jan 2007  19.03.02  A....        193.024  188,50 K
  mstime.dll    Fri 12 Jan 2007  9.27.42  A....        670.720  655,00 K
  occache.dll    Mon  8 Jan 2007  19.04.08  A....        102.400  100,00 K
  shell32.dll    Tue 19 Dec 2006  22.50.34  A....      8.465.408    8,07 M
  shsvcs.dll    Tue 19 Dec 2006  22.50.34  A....        134.656  131,50 K
  sirenacm.dll  Fri 19 Jan 2007  12.53.04  A....        51.056    49,86 K
  url.dll        Mon  8 Jan 2007  19.04.54  A....        105.984  103,50 K
  urlmon.dll    Fri 12 Jan 2007  9.27.42  A....      1.149.952    1,09 M
  webcheck.dll  Fri 12 Jan 2007  9.27.42  A....        232.960  227,50 K
  wiaservc.dll  Tue 19 Dec 2006  19.17.16  A....        333.824  326,00 K
  wininet.dll    Fri 12 Jan 2007  9.27.42  A....        822.784  803,50 K

27 items found:  27 files, 0 directories.
  Total of file sizes:  24.811.888 bytes    23,66 M
Locate .tmp files:

No matches found.
**********************************************************************************
Directory Listing of system files:
Disken i drev C har ikke noget navn.
Diskens serienummer er 80F3-EF98

Indhold af C:\WINDOWS\System32

15-02-2007  11:29    <DIR>          dllcache
23-05-2005  09:09    <DIR>          Microsoft
              0 fil(er)                0 byte
              2 mappe(r)  48.354.930.688 byte ledig
Avatar billede levich Nybegynder
13. marts 2007 - 20:37 #5
Jeg må desværre melde pas.

Måske kan en anden ekspert se, hvad der er galt.