Avatar billede mmogensen Nybegynder
10. marts 2007 - 18:12 Der er 1 kommentar

Installering af Windows Live Messenger

Mit spørgsmål handler om installering af :Windows Live Messenger..
når jeg prøver at installere det.kommer der en advarsel:::
Microsoft Visual++Runtime Library
Runtime Error
Program:C:/PROGRA 1/MSNMES 1/msnmsgr.exe
R6025
-pure virtual function call
Ville blive meget glad for hjælp...
Venlig hilsen mmogensen..
Avatar billede vortebien Nybegynder
16. april 2007 - 13:38 #1
Jeg får også samme fejl.
Af det som jeg har kunne finde ud af har det noget at gøre med registreringsdatabasen. Man kan evt. have slettet noget ved at uheld ved f.eks. brug af spybot. Der skulle være et program der hedder "Registry Mechanic" som vidst nok skulle kunne løse det, men har først mulighed for at teste det en gang når jeg er på hjemmefronten igen.